• Göteborgsbruden

Din karl tänker ha klänning på jobbet..

Har ju funnits lr ja det finns ju många trådar om man skulle låta sin sån gå med klänning till dagis. Tänkte då om din karl säger att han tänker ha klänning på jobbet, skulle du tycka det var ok?

Gravid (¯`°?.¸♥ BF 11/11-08 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-24 12:48
    Glömde skriva att Ja, jag skulle låta han ha det om han nu så gärna vill skäma ut sej på jobbet Hehe snacka om att hans arbetskamrater hade skrattat
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din karl tänker ha klänning på jobbet..
  • Meria

haha, ja det hade ju varit hans val vet inte hur de andra på bygget reagerat om han kom i klänning till jobbet... eller jo, man kan nog gissa.

♥ Loke -06 & Lillfräs v.16 ♥
  • firewalkwithme

Självklart, min kille får väl ha på sig vad han vill!!

• Alderia

Eftersom min man är vuxen är det knappast min sak att lägga mig i vad han har på sig.

• aktuelle

jorå, om han nu ville det :) han skulle då aldrig, han säger att sonen aldrig ska få visa sig i klänning, men sonen lär ju vilja någon gång eftersom storasyster har endel. igår gick systersonen på restaurang i klänning, min man skulle inte låta sonen göra desamma när han blir större, men vem bryr sig, man får välja sina strider :)

IRMA 0612 & HELGE 0801
  • dollyparton

Han får ha vilka kläder han vill när han vill..Precis som med våra barn..dom får ha vilka kläder dom vill och när dom vill

• Lady Namárië

Ja vadådå? Jag går till jobbet i byxor varenda dag, och han klagar inte.

Meria skrev 2008-06-24 12:27:28 följande:
    haha, ja det hade ju varit hans val vet inte hur de andra på bygget reagerat om han kom i klänning till jobbet... eller jo, man kan nog gissa.
    Snickarkilt är skitsnyggt.
    Om du lär dina barn att vara toleranta så slipper jag lära mitt barn att anpassa sig efter normen
  • Mandi74

Det är upp till honom vad han vill klä sig i, hade bara hoppats att han hade valt en snygg klänning om han nu skulle ha en.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Meria

Jag ska tipsa honom om det. Lär fläkta skönt

Lady Namárië skrev 2008-06-24 12:29:21 följande:
    Ja vadådå? Jag går till jobbet i byxor varenda dag, och han klagar inte. Snickarkilt är skitsnyggt.
    ♥ Loke -06 & Lillfräs v.16 ♥
  • danitra

Annat: Skulle dubbelkolla så att hans chef verkligen tyckte det var OK för jag skulle inte vilja att han fick sparken.

Men annars är det OK.

Svar på tråden Din karl tänker ha klänning på jobbet..