• Göteborgsbruden

Din karl tänker ha klänning på jobbet..

Har ju funnits lr ja det finns ju många trådar om man skulle låta sin sån gå med klänning till dagis. Tänkte då om din karl säger att han tänker ha klänning på jobbet, skulle du tycka det var ok?

Gravid (¯`°?.¸♥ BF 11/11-08 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-24 12:48
    Glömde skriva att Ja, jag skulle låta han ha det om han nu så gärna vill skäma ut sej på jobbet Hehe snacka om att hans arbetskamrater hade skrattat
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din karl tänker ha klänning på jobbet..
  • MalinI

Skulle väl han få om han ville. Men sen om han får jobba så för sin chef pga skyddsbestämmelser är en annan sak. De får ju inte ens ha shorts, så jag tror inte kläning är ett alternativ

Missbrukar smileys
  • Aaglars

JA SJÄLVKLART!!!

Vilken roligt grej.
    Sanbon har undertbara kollegor. Och de skulle uppskatta det!

• xenaa

det är ändå lite skillnad på barn och sambo/man.
    mannen bestämmer själv vilka kläder han bär. och vill han ha klänning får han väl ha det.

men här är det vi som bestämmer vad sonen ska ha för kläder eller jag

♥LEO♥
  • Bisquit

ja om han vill så. Fast det är nog hemskt opraktiskt. ( latsbilschaufför )

• Tokitoj

Oj då..det var väldigt vad tillåtande alla var?
    Är det verkligen så eller vill man bara låta som att man inte sätter något värde på hur sin man klär sig?

Jag skulle i alla fall tycka att det skulle se fruktansvärt ut om min karl tog på sig en klänning till jobbet!
    Jag skulle också säga att det så för taskigt ut och att jag inte tyckte om det.
    Dock kan man ju inte slita av plagg från kroppen hans, men nog skulle det kännas riktigt jäkla fånigt. Jag valde att leva med en man utan klänning och det skulle kännas riktigt pissigt om det visade sig att han efter några år ville gå i klänning.

• Valkyriah

Självklart hade det varit okej,han väljer själv vad han vill ha för kläder på sig.

Hade varit en rolig syn dock,lång,bredaxlad tatuerad kille i en fin sommarklänning

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • memlan
    Kan se honom framför mig på jobbet iförd en klänning! Tror att det hade skrattats gott och mycket på hans jobb om han gjort det.
  • J W

Nej, det är inte så praktiskt... Möjligtvis om han nå långbyxor under.

(Han jobbar ensam i skogen så ingen skulle se honom )

• Piaf

Han hade TACK OCH LOV aldrig gjort det!!!

Pay it forward
Svar på tråden Din karl tänker ha klänning på jobbet..