• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Armbandmotcancer

Hej. 

Istället för att göra reklam för min blogg så letar jag istället andra bloggar med mer än 400 läsare om dagen som eventuellt skulle vilja göra reklam för mitt projekt 

http://armbandmotcancer.se/

Försöker bättra på karmakontot lite genom att sälja fina armband i förmån för cancerforskningen. 

Kommer inte tjata eller spamma, de som vill kan höra av sig. Uppskattar all hjälp jag kan få, ni kan nå mig via familjeliv eller direkt via webbsidan. 

Ber tusen gånger om ursäkt om jag bryter någon form av regel, är ny här.

Med vänliga hälsningar.

• Flickanx2
    Jag var fem år och satt i köket hos farmor, älskade vara där. Minns inte vad hon sa, inte mycket av vad hon gjorde. Vad jag däremot minns är stämningen i hennes kök.
    Satt bara där... och "lyste". Hon fick mig att "vara med", omsluten av värme.
    Var fick dig att känna så? Kan du frambringa den känslan idag? Det kan jag:
    http://ekdungen.blogspot.se/

• lille Birger
    Flickanx2 skrev 2014-07-04 01:59:46 följande:
    Ilsket lyser de röda siffrorna i mörkret, de sticker i mina ögon.
    Kan inte få mina ögon att blunda och vet varken ut eller in, vänder och vrider på mig.
    "Fasiken, vad svårt det är att somna ibland...!"
    Vad gör du då?
    ekdungen.blogspot.se/
    Får min nalle följa med nästa gång ni åker till High Chaparall?

• Flickanx2

Mina långväga rötter kommer från Malta (och nä, vi tänkte inte på det när vi döpte honom;). Där finns det vatten och sten, vilket är i princip allt vad hela ön består av. Förutom huvudstaden som är döpt efter mig (skojjar... men döpt efter en förfader är den). Kan det det ligga djupt rotat i mig att älska vatten och sten? Fånig tanke kanske men ibland undrar jag faktiskt...

ekdungen.blogspot.se/

• Tibble

[ Söker bloggare med mer än 200st läsare om dagen. ]

Hej jag heter Christian.  

Jag har startat ett projekt som går ut på att samla in pengar i förmån till barncancerfonden. 

Om någon här med mer än 200 läsare per dag är intresserad utav att hjälpa till på något hörn så får ni gärna skriva till mig. Allt redovisas självklart på en ordentlig webbsida såväl som på barncancerfondens egna webbsida. Inget fuffens här. 

Hör gärna av er. 

Med vänliga hälsningar Christian

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!