• tandra

Hur träffades ni och hur blev ni ihop?

Det började med ett sms på ztv där det stod ''Sandra Görs är den vackraste tjejen'' Såg det inte själv men en jobbarkompis såg det. Visste inte att det var han men fick reda på det en fest 2004 med jobbet (vi jobbade på samma jobb) då han ville prata med mej lite. Vi gick bakom en lada och han sa att han hade varit kär i mej i 2 år osv osv. Den kvällen kysstes vi för första gången, dock var jag upptagen och förlovad sen 6 år tillbaka så det vart inte mer. Sen började vi smsa lite smått igen i oktober, träffades på krogen och hemma hos han för lite ''film''kvällar. Insåg i januari 2005 att jag var upp över öronen förälskad i denna karl, fick han inte ur tankarna! Gjorde slut med dåvarande killen, flyttade ur lägenheten till en egen, samma kväll jag flyttade vart jag och min stora kärlek tillsammans med builler och bång! 2 månader senare köpte vi en bostadsrätt ytterligare 4 månader senare förlovade vi oss och nu i september 2007 köpte vi hus och skaffade oss en till vovve (han hade en sen förut). Är hur lycklig som helst, pirrar i hela mej när jag tänker på våran framtid tillsammans!

Svar på tråden Hur träffades ni och hur blev ni ihop?