• Majspuree

Min kanin pippar min katt

Ja det är exakt så!! Min kanin hade rymt i morses för femtioelfte gången denna veckan och eftersom jag var ensam med barnen kunde jag inte fånga in den. Sen gör det inte så mycket heller om den är lös, varken katter eller hundarna rör den.
    När jag kom hem efter en trip till affären sitter katt och kanin bredvid varandra. Ser att katten börjat ränna (löpa). Rätt va det är flygger kaninen på katten och pippar som besatt. Katten låg bara och njöt.
    Alltså det va det roligaste jag någonsin sett i hela mitt liv.
    Båda är honor.
    Nu förstår jag uttrycket knulla som kaniner MYCKET bättre hahaha. Ville bara dela med mig om livet på landet.
    Någon som är intresserade av kattkaniner sen kan ju höra av sig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-30 23:05
    Bild finns i mitt galleri

• Svar på tråden Min kanin pippar min katt
  • Intelligenti pauca

Här höll vår kanin på med dotterns mjuka luddiga tofflor."Toffelkaniner"? Har aldrig sett den rasen

För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Livetsgåva

*skrattar* Jag hade skrattat ihjäl mig om jag hade sett vår kanin på våra katter,hehe

• bisektris

Jag och mina systrar var tvugna att gömma alla nallar när vår kanin var lös.

• Majspuree

Ja jag dog nästan av skratt. Va tvungen att filma det så sambon får se när han kommer hem.

• isisisis

Kaniner är rätt så dominanta så det är inte ovanligt.

Ofta dominerar kaninen både katt och hund,fast de är mycket större!

• Chivasreal

Men katten är väl inte en hona?

• Mirris

Haha..
    KOmpisens kanin har haft en badboll till älskarinna. Han var som tokig i den.. men när dottern sa att bollen var så blöt, ja då fick dom ta bort den!

Svar på tråden Min kanin pippar min katt