• Majspuree

Min kanin pippar min katt

Ja det är exakt så!! Min kanin hade rymt i morses för femtioelfte gången denna veckan och eftersom jag var ensam med barnen kunde jag inte fånga in den. Sen gör det inte så mycket heller om den är lös, varken katter eller hundarna rör den.
    När jag kom hem efter en trip till affären sitter katt och kanin bredvid varandra. Ser att katten börjat ränna (löpa). Rätt va det är flygger kaninen på katten och pippar som besatt. Katten låg bara och njöt.
    Alltså det va det roligaste jag någonsin sett i hela mitt liv.
    Båda är honor.
    Nu förstår jag uttrycket knulla som kaniner MYCKET bättre hahaha. Ville bara dela med mig om livet på landet.
    Någon som är intresserade av kattkaniner sen kan ju höra av sig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-30 23:05
    Bild finns i mitt galleri

• Svar på tråden Min kanin pippar min katt
  • Majspuree

Jo katten är en hona. AnnaLena (kanin) och Svea (katt) Finaste kärleksparet i byn hahaha

• Chivasreal

haha jag tänkte om de blir ungar men frågade min exsambo han sa det kan inte bli nåt "pust"

• Majspuree

Fy fan vad rik jag hade blivit om det hade kunnat bli ungar. Folk hade stormat huset för att bara få se denna något udda blandning.

• Flavia

*fniss*

Fick mig att komma ihåg min systers pervo marsvin som hoppa på min stackars kanin och inte kunde skilja på fram och bak >.<

Mammas små oknytt Tanya, Alizia & Alexander
  • annroll

haha riolig kanin.

själv har ja en hona som sätter på hanen, men fy fan för hanen om han försöker sätta på henne. Icke icke.

• MajaLinnéa

Har varit med om samma sak...
    Vi hade vår kaninhane i en stor box i stallet över vintern.
    I stallet fanns en stallkatt, en hona.

Hon gick OFTA in till kaninen, kurrade, vek undan svansen och sen satte han på henne allt vad han kunde.
    På våren blev hon dräktig (ja, inte med kaninen då alltså ).
    Hon valde att föda sina kattungar inne i kaninboxen.

Sen levde hon, kattungarna och kaninhanen som en familj!
    När kattmamman gick iväg för att jaga, äta och dricka så låg kattungarna tätt intill kaninen och värmde sig och gosade

• Vindfall

Jag vill ha en kaninkatt!!!

• Mirris

Men va goa.. hoppas ni tog kort!

MajaLinnéa skrev 2008-06-28 15:07:50 följande:
    Har varit med om samma sak...Vi hade vår kaninhane i en stor box i stallet över vintern. I stallet fanns en stallkatt, en hona.Hon gick OFTA in till kaninen, kurrade, vek undan svansen och sen satte han på henne allt vad han kunde.På våren blev hon dräktig (ja, inte med kaninen då alltså ).Hon valde att föda sina kattungar inne i kaninboxen.Sen levde hon, kattungarna och kaninhanen som en familj!När kattmamman gick iväg för att jaga, äta och dricka så låg kattungarna tätt intill kaninen och värmde sig och gosade
  • Zezana

*Skrattar* Vilken syn..
    Nästa roligare än när mina grannar ropade på mig för att dom såg min ena hanhund ligga på marken under andra hanhunden & dela ut en avsugning.. Såg onekligen roligt ut..

• Majspuree

Har nu lagt in bildbevis i mitt galleri. Inte lika kul som på video men ändå

• lillithsmamma

hihi ser ut att njuta gör de bägge

Svar på tråden Min kanin pippar min katt