• Pochahontas

Var kan man köpa billiga begagnade laptops?

Jag vet inte hur länge jag surfat runt o letat... Jag vill köpa en laptop till mannen. Ingen avancerad speldator, för det enda han gör är surfar lite, kolla banken o spelar lite poker.

Men allt är för dyrt! I alla fall dom butiker jag hittat som säljer begagnat. Och kollar man på nya - som jag ju egentligen helst vill ha - så är dom för dyra, och egentligen alldeles för "bra". Jag behöver ju inte nån värsting. Bara en som funkar bra.

Nån som har några tips på bra begagnatbutiker på nätet? Alternativt i NV Skåne, för där bor jag...

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Svar på tråden Var kan man köpa billiga begagnade laptops?
  • Pochahontas

Nu är det tyvärr så, att jag är nog ute på omöjligt uppdrag... Jag har max en tusenlapp att handla för, så jag anar att det är kört... Det är visst dyrare än då...

Men jag ska fortsätta lusläsa blocket.

• Pochahontas

Hehe... Tack för era tips. Jag har nog iofs råd med lite mer senare, men problemet är - som vanligt- att jag är ute i sista sekund. Vill ge det i present, och maken fyller år i mitten av juli...

• Pochahontas

Ja, det är det, men det är tyvärr för mycket. Det ska i stort sett bara vara en surfdator, och därför vill jag inte betala för en massa jag inte behöver. Plus att jag inte har 3000, liksom...

Svar på tråden Var kan man köpa billiga begagnade laptops?