Var finns vinägerchips!??
Är såå sugen på vinägerchips, men har inte hittat i nån affär. Är det nån som vet var man kan köpa såna? Tacksam på förhand!
Är såå sugen på vinägerchips, men har inte hittat i nån affär. Är det nån som vet var man kan köpa såna? Tacksam på förhand!
åhhh. den här tråden måste hamna bland mina favvouriter.. trodde jag vari "ensam" om att ha denna "drog"...
alla i min omgivning (familj/vänner) hånar mej när jag köper med extra påsar med hem från utlandet (oftast spanien)..men jag kan bara inte låta bli.
Dom måste vara de bästa som finns!!
och om någon i denna tråd kan hitta dom i sverige..så..kan ajg ju för allt i världen INTE missa de!!
Jag har läst någonstans att det ska finnas på city gross... (har tyvärr inga som helst bevis för detta, men tänkte ändå tipsa
)
Här är en till vinägerchips-älskare. Har packat många väskor fulla med denna delikatess från utlandsresor. Vi kanske ska skriva ett brev till OLW och Estrella och begära att de börjar sälja igen!
Ja för visst hade dom vinäger chips en sväng? Estrella? har jag för mig.
I Östersund har dom vinägerchips på subway, har kanske det på andra subways med?
Blev så glad då jag hittade dom där, är ju himmelskt gott
är det den på hörnet???
sjögurka 79 skrev 2008-07-03 10:48:00 följande: