• Gröt

Var finns vinägerchips!??

Är såå sugen på vinägerchips, men har inte hittat i nån affär. Är det nån som vet var man kan köpa såna? Tacksam på förhand!

• Svar på tråden Var finns vinägerchips!??
  • Gröt

Tur man har då att Mannen är i Mexico/USA denna vecka. Gissa vad jag önskar mig nu då i homecoming-present?.....

• War

Shit, det suger i vinägertarmen nu... måste jaga påsar jag med.

• Pallas

aaaaaaaaaaaah! Sitter på jobbet och är sjukt godissugen. Och så öppnar jag den här tråden. Skit också!

• Surfinia

Vill oxå ha vinägerchips. Inte ätit dom på massor med år. Shit va sugen jag vart..........Värdelöst att dom inte säljer det längre. Inte där jag handlar iallafall.

• UmmAlina

Jag var ju tvungen att göra slag i saken.. så jag köpte en påse "burts hand fried potato chips salt & vinegar"

Ohh my vad de var goda..=)

• War

Hur gott lät det där ? Älskar när snacks lagas med kärlek.

I ren desperation köpte jag Garlic / Vinegar snacks på min lokala thaistore... verkar vara nån form av ostkrokar.

återkommer när jag smakat.

• Gröt

Å så kom Mannen hem från USA... NY, Ground Zero, Central Park, Starbucks osv osv.Tror ni han hade nå´ vinägerchips med sig då?? NEPP!! (skriker o sliter mitt hår, funderar på att kasta vigselringen på honom..)
    Stackars mej!

• Pallas

Gröt: Men herregud, hur tänkte han? Jag hade tagit ut skilsmässa direkt!

• Whilda

Igår var man alltså hemkommen från Bulgarien .
    5 rör (pringles)  med vinägerchips rikare
    Hann äta upp 3 rör under semester veckan..... Ljuvligt goda.

• Mafaldas

Finns små påsar på Lagerhaus.

• Yrslan

I sthlm finns det i den där brittiska affären i gallerian vid Medborgarplatsen....

• carolinae

Finns småpåsar på Subway... som säljer mackor!!!

Svar på tråden Var finns vinägerchips!??