Var finns vinägerchips!??
Är såå sugen på vinägerchips, men har inte hittat i nån affär. Är det nån som vet var man kan köpa såna? Tacksam på förhand!
Är såå sugen på vinägerchips, men har inte hittat i nån affär. Är det nån som vet var man kan köpa såna? Tacksam på förhand!
Tur man har då att Mannen är i Mexico/USA denna vecka. Gissa vad jag önskar mig nu då i homecoming-present?.....
Shit, det suger i vinägertarmen nu... måste jaga påsar jag med.
aaaaaaaaaaaah! Sitter på jobbet och är sjukt godissugen. Och så öppnar jag den här tråden. Skit också!
Vill oxå ha vinägerchips. Inte ätit dom på massor med år. Shit va sugen jag vart..........Värdelöst att dom inte säljer det längre. Inte där jag handlar iallafall.
Jag var ju tvungen att göra slag i saken.. så jag köpte en påse "burts hand fried potato chips salt & vinegar"
Ohh my vad de var goda..=)
Hur gott lät det där ? Älskar när snacks lagas med kärlek.
I ren desperation köpte jag Garlic / Vinegar snacks på min lokala thaistore... verkar vara nån form av ostkrokar.
återkommer när jag smakat.
Å så kom Mannen hem från USA... NY, Ground Zero, Central Park, Starbucks osv osv.Tror ni han hade nå´ vinägerchips med sig då?? NEPP!! (skriker o sliter mitt hår, funderar på att kasta vigselringen på honom..)
Stackars mej!
Gröt: Men herregud, hur tänkte han? Jag hade tagit ut skilsmässa direkt!
Igår var man alltså hemkommen från Bulgarien .
5 rör (pringles) med vinägerchips rikare
Hann äta upp 3 rör under semester veckan..... Ljuvligt goda.
Finns små påsar på Lagerhaus.
I sthlm finns det i den där brittiska affären i gallerian vid Medborgarplatsen....
Finns småpåsar på Subway... som säljer mackor!!!