Inlägg från: syster yster |Visa alla inlägg
  • syster yster

En liten fiskmåsbebis

Jobbar i affär och nu på morgonen när jag öppnade så blev jag attackerad av en fiskmås. Sen såg jag att det var en liten fiskmåsbebis som trillat ur sitt bo. Så nu springer den runt här ute och skriker och är rädd och jag mår så dåligt över det.

Kan man göra nåt????? Boet är ju rätt så högt upp och jag undrar om mamman man få tag i sin lille bebis.

• Svar på tråden En liten fiskmåsbebis
  • syster yster

Mamma sitter precis ovanför så jag vet inte om jag ska ta den. usch tycker det är så hemskt!

• syster yster

Vi har en bilväg precis brev men det är en bit till den och ungen sitter precis nästan utanför vår dörr så jag tror inte den tar sig dit. Men då låter jag den vara fast det gör ont i hjärtat! Ska hålla lite koll på den trots allt.

• syster yster

Nu har jag inte sett den lille på jättelänge! Jag hoppas det är ok med den! Jag kan ju tyvärr inte springa och flytta på den hela tiden även fast jag gärna gjort det. Han var ju sååå liten och söt. Jag försöker att inte tänka på det nu för då blir jag bara ledsen. Det är massor av bilar här hela tiden och det är svårt att hålla reda på han.

Svar på tråden En liten fiskmåsbebis