• Magicmum

    Fika-sugna i Malmö (sommaren 2008)

    Gamla tråden har stängt!
    Hoppas att mammorna till Loke, Elin, Elle, Liam,My,Saga, Tilda, Julia hittar hit igen Sams mamma är redan här!

    och allas födelsedagar:
    Loke 24juli
    Sam 3sept
    Tilda 15sept
    Elliot 5nov
    Julia 13nov
    Elin 14nov
    Saga 4dec
    My 9dec
    Liam 20dec

  • Svar på tråden Fika-sugna i Malmö (sommaren 2008)
  • seglare

    hej hej!
    Hur går det för er allihopa?

    Jag har haft mina funderingar på att ringa runt och kolla om ni är lediga nåt, men tyvärr är det alltid en massa saker som kommer i vägen.
    Nu under sommaren så arbetar jag uppe i stockholm, så det blir en del pendlande. Jobbar två veckor i stöten och sen 1 vecka hemma. Det fungerar faktiskt bra, visst saknar man skruttisarna, men å andra sidan jobbar man dygnet runt nästan så det är otroligt skönt att kunna fokusera 100% på jobbet och sen sova ostört.
    Nu när man är borta så märks det hur snabbt allt går, Loke blir större och större och numera är det bara fotboll och verktyg som gäller.
    Då tänker man era skruttungar och att det nu är 1 år sen jag såg dem sist (vad jag minns). Det ska bli kul att se er alla när det blir av.
    Loke fyller år den 24 juli och hela den veckan är jag hemma, så jag ska försöka få till ett kalas för honom som jag hoppas att ni alla kan komma på. Vet inte riktigt vilken dag det blir, men jag hör av mig inom det snaraste.

    Kram på er alla och hoppas ni har en bra sommar!

  • Vani

    Hej allihopa!

    Hoppas att sommaren är bra för er.

    Snart ska vi ha semester (mitten av juli) och det ska bli såååå skönt att bara vara hemma en massa.

    B-M: Vad är det som du jobbar med i Stockholm?
    Har ni flyttat än?

    Hur är det med alla er andra?

  • Magicmum

    Hej!
    Här är allt bra Vår semester har redan börjat, i alla fall min och Sams.

    Tänkte ta oss till folkets park nästa vecka. Någon som ska med?
    Vad sägs om onsdag i så fall? Regnar det kan vi röja hemma hos oss.

    Jenny

    Ps Jag hoppas att jag fått ut till alla att vi har en ny tråd. Blev "anklagad" för att skickar spam när jag skulle meddela alla.

  • Magicmum

    Jag vill gå och se Sex and the City, någon som ska med?
    /Jenny

  • Vani

    Jag vill med Jenny!

    Inte så mycket för att jag vill se filmen utan mest för att jag vill gå på bio :)

    Kim och Aron var och såg Narnia-filmen igår. Filmen som släpptes in innan dem var "Sex and the city" och det var bara tjejer och en man som skulle se den sa de... 9 plaster kvar på den visningen :)
    Där var 250 plaster kvar på Narnia-filmen... ;)

    Så när ska vi gå?

  • babyblå

    jag har också hittat hit!
    Ang Folkan så kan jag efter två på onsdag, annars torsdag och fredag hela dan, som det ser ut nu. Vad säger Anna?

    BM; vi vill jättegärna gå på barnkalas!

  • Anno83

    hej hej, jag ska iväg på en minisemester me barnen nästa vecka så jag tar det gärna lite senare.

    idag ska måns få vatten på huvudet! o VI GIFTA OSS!!!!! ska bli så kul, så nu har jag inte tid o sitta här längre, hoppas ni alla har det bra o att vi kan ses snart!

    många kramar

  • Magicmum

    Maria: ska vi träffas i folkan på torsdag då?

    Sex and the City på torsdagkväll (sena föreställningen)?

  • Vani

    Jenny: Lessen att jag inte svarat på ditt sms. Jag kan inte på torsdag. Kim hade redan bestämt att han skulle till KöpenDanmark på torsdag. Jag ska se hur det ser ut resten av veckan.

Svar på tråden Fika-sugna i Malmö (sommaren 2008)