bröstlyft...???
Skulle så gärna vilja göra ett bröstlyft...Är det någon som vet om det är ett stort ingrepp?
Kostar ??
Billigare om du tar med inlägg...enbart lyft brukar vara dyrare
jag har ganska stora redan...så jag hade bara tänkt mig ett lyft...
Ja man tycker ju att det ska vara billigare utan inlägg..
Men vart ska man göra det då? Någon som vet?
Citadell kliniken Dr Cosmo är helt fantastisk!! Jag gick upp från C kupa till F kupa när jag ammade mitt första barn..och sen rasade jag ganska snabbt i vikt. Huden bleb JÄTTE hängig/rynkig. Jag var grymt missnöjd. Ville absolut inte visa brösten för någon. Tom tanterna på simhallen i 80 års åldern hade finare bröst än jag
Pris:30.000 kr. Kan gå hem samma dag. Verkligen värt operationen. KOmmer göra det igen om det blir samma efter denna amningen. Ärren kan bli runt bröstvårtan (men om du tejpar ordentligt efter op så blir ärren knappt synbara.)Kan bara säga att jag är såååååå glad att jag vågade göra op. Nu har jag skitsnygga bröst. Jätte jättenöjd!!
Favoritar tråden.
Skrämmande är ju att det i regel är mycket dyrare att förminska sina bröst och billigare att förstora dom...
Det är en SJUK värld vi lever i!
Men hallå? Det är normalt INTE dyrare att göra bröstförminskning. Bröstförstoring är minst lika dyrt, men kan vara dyrare pga materialval och ifall man även vill göra bröstlyft ( ankarsnitt) .