• William Emils Mamma

Hur mycket är normalt att känna av bebisen i vecka 21 ?

Hur mycket bör man känna av miraklet i magen i vecka 21 ? Tacksam för svar !!

• Svar på tråden Hur mycket är normalt att känna av bebisen i vecka 21 ?
  • Jesster

En del känner inget alls då, så vad som är normalt eller inte är ju svårt att säga. Efter v.25-26 så bör man känna bebisen varje dag i.a.f.

Den som söker han finner - www.google.se
  • William Emils Mamma

Okej.,.. ni som är i vecka 21 då.. hur mycket känner ni ???

• William Emils Mamma

Inga fler i vecka 21 ?

• MiaMary

Hej jag är i v.19 och känner min bebis varje dag ahr gjort det sedan vecka 16. det är fort.f som om någon killar mig på insidan av magen. Hur känns det för dig då??

• Emmalo

Är i v 21 och har kännt sparkar sedan v 18. Känner barnet flera gånger per dag och det blir mer och mer hela tiden. Har kunnat känna sparkar utanpå magen sedan v 20.

• jordgubbsglass

jag började käna sprattel nån gång i v.13-14. Nu är jag i v .21 och känner den hela tiden.. typ.. nu är det mer som sparkar å man ser tom på magen ibland att en fot trycker till.. stor som en femkrona ungefär guppar ut lite här å där ibland :o) fräckt!

• JuliaIsabella

hejsan är i vecka 20 19+1 och jag har känt bebisen i många veckor första i vecka 14 men har käns sen vecka 16 varje dag minst och nu ser man utan på magen och jag känner oxå den lilla med hande =) men jag har oxå moderkakan i bakvägg och det är mitt andra barn

• William Emils Mamma

Tack ! Några fler ?

• Majliselotten

Jag är i vecka 22 och jag har inte känt ngt än. Min moderkaka ligger i framvägg och det gör att den dämpar mkt av de tidiga rörelser som barnet gör. Men inget jag oroar mig för det kommer nog tids nog.

• Molly25

Hade moderkaka i framvägg när jag väntade första barnet så jag var nog i v.23-23 när jag började känna barnet varje dag. Nu väntar jag andra barnet och har moderkakan i bakvägg och har kännt barnet varje dag sen v.17

Svar på tråden Hur mycket är normalt att känna av bebisen i vecka 21 ?