Hur mycket är normalt att känna av bebisen i vecka 21 ?
Hur mycket bör man känna av miraklet i magen i vecka 21 ? Tacksam för svar !!
Hur mycket bör man känna av miraklet i magen i vecka 21 ? Tacksam för svar !!
En del känner inget alls då, så vad som är normalt eller inte är ju svårt att säga. Efter v.25-26 så bör man känna bebisen varje dag i.a.f.
Okej.,.. ni som är i vecka 21 då.. hur mycket känner ni ???
Inga fler i vecka 21 ?
Hej jag är i v.19 och känner min bebis varje dag ahr gjort det sedan vecka 16. det är fort.f som om någon killar mig på insidan av magen. Hur känns det för dig då??
Är i v 21 och har kännt sparkar sedan v 18. Känner barnet flera gånger per dag och det blir mer och mer hela tiden. Har kunnat känna sparkar utanpå magen sedan v 20.
jag började käna sprattel nån gång i v.13-14. Nu är jag i v .21 och känner den hela tiden.. typ.. nu är det mer som sparkar å man ser tom på magen ibland att en fot trycker till.. stor som en femkrona ungefär guppar ut lite här å där ibland :o) fräckt!
hejsan är i vecka 20 19+1 och jag har känt bebisen i många veckor första i vecka 14 men har käns sen vecka 16 varje dag minst och nu ser man utan på magen och jag känner oxå den lilla med hande =) men jag har oxå moderkakan i bakvägg och det är mitt andra barn
Tack ! Några fler ?
Jag är i vecka 22 och jag har inte känt ngt än. Min moderkaka ligger i framvägg och det gör att den dämpar mkt av de tidiga rörelser som barnet gör. Men inget jag oroar mig för det kommer nog tids nog.
Hade moderkaka i framvägg när jag väntade första barnet så jag var nog i v.23-23 när jag började känna barnet varje dag. Nu väntar jag andra barnet och har moderkakan i bakvägg och har kännt barnet varje dag sen v.17