Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

ska göra ett andra Ul i morgon så ja får veta hur läget är..

mars känns såå långt borta!

Fler som är så trötta att de sover hela dagarna? tur att min man har semester nu..

• gustafssons
    Mammiztill2 skrev 2008-07-22 23:41:56 följande:
    Jag hade så de 2 gånger som jag fick missfall. men finns de som har blödningar/blodiga flytningar i sin graviditet.  har du det nu?
    Jag ska göra Ul 13.30 men får säkert vänta... Ringde för en "snabbkoll" då jag haft problem med blodsockret) så hon är dubblbokad..
    Jag åker ju till NÄL.. men om 10 veckor blir det Östra i ställe

Jag är helt slut! Min tös är det ju full fart på så efter 2 timmar så ramlar ja ihop
  • gustafssons

varför vara där å pilla?? infektionsrisk...!

Poppit skrev 2008-07-22 23:46:04 följande:
    Det kommer liksom inte ut något blod eller så, utan det är när jag (ursäkta informationen, haha) känner efter ni-vet-var med fingernageln som det kan följa med lite ljusrosa flytningar. Fast inte alls mycket. Har läst att det är normalt och att det beror på att mensen faktiskt egentligen ska komma nu och att man inte behöver oroa sig. Men helt plötsligt så övergår lyckan över plusset till oro för det där istället.
  • gustafssons
    Poppit skrev 2008-07-22 23:53:32 följande:
    Haha, jag vet. Knäppt. Men jag blir nojig. Nu kom det tom lite på pappret, och jag blir ännu mer paranoid..
    Du skulle säkert bli mer "paranoid" om du skulle börja blöda riktigt...efter att ha pillat där...
    Sluta med det..snälla.. för din egen skull...
  • gustafssons

mammiz81 Jag beklagar verkligen!!
    Jag  satt å tänkte på dig 14.7 idag när jag körde från NÄL... va det där du va?.. så tråkigt!!

Jag såg ett hjärta picka där inne.. fast det såg ut som två.. men bm kunde inte säga säkert:-/

• gustafssons

sover gärna en stund på dagen jag med. tur maken har bra jobb/chema

Jag tror bara det är en... men man vet ju aldrig..

• gustafssons

vi har tvillingar på alla håll här

• gustafssons
    Poppit skrev 2008-07-24 13:53:50 följande:
    Hur långt gången är du? Tänkte, eftersom det går o se att hjärtat slår. Jag ringde bm idag o frågade om det finns någon chans att få komma o se och höra om det finns något hjärtljud, men hon sa att det är alldeles för tidigt..
    har gått 8 veckor nu.
    man får inte höra. det är för tidigt å skadligt, men man kan se om det pickar

www.livsmedelsverket.se

Kan man se listan vad man får/inte äta
  • gustafssons

måste skriva ut listan själv... men har inge bläck i patronerna

Nu ska jag hugga in på en stor Pizza med pizzasallad!! MUMMS!!

Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?