Inlägg från: Emlan81 |Visa alla inlägg
  • Emlan81

Bebis Mars-2009, Nån mer?

Hoppar på här... Bf den 22 mars enligt uträkning här på familjeliv.

Mina andra knodd blir detta om de nu vill stanna kvar i kroppen. Inga gravsymtom alls. Eller jag är yr i bollen som bara den...men de beror mer på vätskebrist då jag varit på semester i en vecka och druckit betydligt mkt mindre vatten än va ja brukar....å kosten har la varit si så där...

• Emlan81

Jag blir tokig på denna grav illamående jag har. I morse spydde ja som en kalv. Då blev de lite bättre... Men sen kommer det tillbaka och håller i sig hela dagarna *suck* Hade inget sånt förra graviditeten....å ja hoppas de går över snart.

En extra kram till alla er som fått tråkiga besked.

• Emlan81

pelagonia--- Ska tydligen finnas en medicin på apoteket, tror den heter prostafen. Jag har oxå så himla illamående och pratade med barnmorskan idag. Hon rekommenderade mig att köpa den. Å hjälpte inte den så skulle jag höra av mig så kunde de skriva ut en receptbelagd medicin istället.
    Så visst finns de grejer. Jag ska ner å köpa prostafen sen tänkte jag....

• Emlan81

12h från det att vattnet gick...efter att ja va fullt öppen tog det 2h. Så det får gärna gå snabbare.
    Visserligen har jag ingen tidsuppfattning från tiden där inne...de kunde lika väl sagt att ja var där en timma.

Postafen käkar jag med...men det hjälper si sådär... ÖNskar att det tog bort allt illamående. MÅdde inget ille med Oliver...

• Emlan81

* Är 27år

* Är precis nygift, vi gifte oss 16/7.

* Bor i hyresrätt i Falkenberg, men letar hus..men har ingen brådska

* Har en pojk på 19 månader.

* Jobbar som lärare på en särskola för enbart autister. Tufft och krävande jobb, men ack så roligt.

* Bf 22/3 men vi får la se va UL säger.

• Emlan81

Oj så mkt det har hänt här sen i förra veckan. Har varit inne i en data svacka...inte orkat engagera mig alls i att sitta vid datorn.
    Inte utan att man blir lite anvundsjuk på alla som gör vul/ul å lyssnar på hjärtat. själv har man 3 v till inskrivning. Å ul blir först i v 18.

• Emlan81

Man ska väl sluta med situps för att magmusklerna delar sig under gravititeten.

• Emlan81

pelagonia---lika datum vi har. Min son blir 2år den 2 jan nästa år. Å bebis kommer 090322...om man inte blir flyttad vid ul.

Vi har faktiskt börjat prata lite med Oliver ändå. pekat på bebisar på tv å sen pekat på min mage å så... Sen tror ja inte han förstår förrän de man får lite mage...

• Emlan81

Winka--- Du är inte ensam om att inte fått tillbaka den kropp du hade innan.. Jag har fått en liten "påse" eller va man ska säga ner till på magen....

• Emlan81

Har inte varit inne på nästan en vecka.. Men tyvärr blir jag bara nojig av denna tråden... Alldeles för många som inte får behålla sina små....å alldeles för många som springer på vul... Å nåt sånt får vi inte här inte. Får inte ens lyssna på hjärtat förrän efter ul. Å ul är i v18. Är i v10 nu...å inskrivning om 2 veckor.

Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?