Inlägg från: Jennie83 |Visa alla inlägg
  • Jennie83

Bebis Mars-2009, Nån mer?

Jag har BF enligt FL:s gravuträcknare 3 mars. Hoppas det går bra denna gång, avr meningen att våran nr 2 skulle ah kommit o ktober i år men blev ett MA som upptäcktes i vecka 13 fostret hade slutat växa i vecka 7 och va bara 14 mm långt Gråter Jobbigt men de har gått bättre än vad jag trott, men är Orolig att d eska hända samma sak.

Ska o göra VUL 23/7 nästa onsdag också, längtar men är DÖ nervös för det!!!! Men de ska väl inte gå åt h*lvete 2 gr i rad hoppas ja

Hur ja mår. Mådde illa veckan efter ÄL, molvärk, nu mår jag bättre är lite trött, ibland kommer de något illamående *il* ömma bröst. Trög mage
    Mår bra men e rädd för att ja mår för bra =/

• Jennie83
    AlexandraLuleå skrev 2008-07-17 20:41:38 följande:
    jag ska på vul igen på tisdag, och även ta ett hcg prov, hoppas dom ser något vettigt nästa gång, som ett hjärta som slår tex då hade jag varit såååå nöjd och lugn när jag går därifrån!
    Då ska du o göra dagen före mig =) Häftigt =) Håller tummarna för er!!!
    Själv e ja DÖ Nervös,
  • Jennie83

Jag mår också sjukt bra. mådde illa veckan efter ÄL o haft riktigt molvärk  itjejmagen den veckan o 2 v efter den. Nu är det mindre. ömma bröst men annars så... Jag är också som sagt dödligt rädd att eländet ska hända igen o gruvar mig så in i h*lvete tills på onsdag. kommer väl o svimma el nå där inne pga nervositet.

• Jennie83
    Dagdröm skrev 2008-07-18 17:10:09 följande:
    Hej på er!Här har ni en helt nyplussad! BF 27/3 -08 om allt nu går vägen. Har två jobbiga mf i bagaget... Vilka är ni?
    Hej fick ett MA bekräftat 24/4 detta år =/ våran nr  skulle egenligen kommit i oktober men blev inte så. Hopaps nu bara de här går väge då blirvi 4 i familjen i början av mars =)
  • Jennie83

fick se lill pyret vårat igår, hjärtatt pickade o allt va som de skulle =) Känns oerhört bra, av så rädd att något skulle vara fel som sist. men läkaren sa att allt såg bara bra ut !!! Vet inte om jag ska be om en ny tid typ då jag är ivecka 9 eller nå, får se.

Mammiz81: Beklagar verkligen det som hänt, lider med dig!!!! Massa styrke kramar!!!!

• Jennie83
    gustafssons skrev 2008-07-24 21:57:43 följande:
    måste skriva ut listan själv... men har inge bläck i patronernaNu ska jag hugga in på en stor Pizza med pizzasallad!! MUMMS!!
    Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå =) gudars va sugen aj blri =) hihi tror ja ahr en pizza bit i frysen =) Blir nog att ta upp den =)
  • Jennie83
    gustafssons skrev 2008-07-24 22:07:50 följande:
    haha inte bara jag då skönt å veta! Maken blev lite... irriterad när jag körde så långt.. för lite pizza..Men hihiJag har ju nått att skylla på
    Blev så jäkla godis sugen också, had etänkt köra 2 mi lför o köpa godis el nå chips har ju så svårt för o bestämam mig =) haha men ja backade ur (är så jädrans förkyld=/ )
  • Jennie83

en dum fråga från mig =)

Men visst ska man lita mer på de doktorn säger om av jag va i för vecka hon ska vecka 6+(nånting) där omkring. bebben va ju 6.3 mm.
    Är de bara en uppskattning dom gör eller är det på pricken rätt?? Nån som kan de här mer än jag ?? 
    ska man gå efter VUL (alltså efter vilken vecka man är i) eller efter mensen?

• Jennie83

Alexandraluleå: Ska du göra fler VUL än de du gjort nu?

Är i valet o kvalet om ja ska be om ett till, va tycker ni? Typ ett i vecka 9 eller 11, känns både och läkarn sa att allt såg bra ut. men de kan man ju aldrig veta. fick se lill hjärtat.
    Som sagt hur ahde ni gjort?

Svar på tråden Bebis Mars-2009, Nån mer?