kan man frysa in...
mosat päron?? Är det någon som har testat? Vill gärna att min son äter färsk frukt eller iaf frukt som jag gjort iordning själv.. Så jag undrar om man kan frysa in päron och om det blir bra?
mosat päron?? Är det någon som har testat? Vill gärna att min son äter färsk frukt eller iaf frukt som jag gjort iordning själv.. Så jag undrar om man kan frysa in päron och om det blir bra?
Ställ in det i kylen om han kanske ska äta det dagen efter?
jag ska resa bort på fredag och vi ska åka en bit och tänkte ha med det som mellanmål.. Så då tänkte jag om jag fryser in det och lägger det i skötväskan direkt så kommer den ju tina under tiden... Och är det väldigt varmt på fredag behöver jag inte oroa mig för att det ska bli förstört.. Det var mest så jag tänkte :D
Jag brukar mixa mjuka päron och även ibland äpple och frysa in i istärningsfack. Blir jättebra att texta framoch lägga i gröten. Äpple kan dock bli löite brunt. Fungerar jättebra. Sist gjorde jag på persika.
"tex ta fram och lägga på gröten" skulle det stå
Jag har fryst in päron, katrinplommon, majs, potatis, potatis och majs, fungerar finfint :) Har lagt det i istärningsfack och fryst in, sen lagt över det i påsar och skrivit vad det är i..
va bra :D då ska jag sätta igång och mosa lite päron då :D