Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Sammandragningar V. 35,36?

Jag får som spänt över magen liksom, sitter i ett tag och släppe rsen, gör inte ont direkt men är obehagligt. Samtidigt brukar magen bli hård och "toppig" typ..min bm säger att det är sammandragningar.

Queen70 skrev 2008-07-07 23:16:09 följande:
    Undrar hur en sammandragning känns faktiskt. Är i v 38 och har inte kännt nåt som känns som en sammandragning. Ibland är magen helt stenhård dock men det sitter i, i flera timmar. Det gör väl inte sammandragningar?
    En fråga...har de senaste dagarna haft som svag mensvärk, långt ner på båda sidor (typ äggstockarna), ilar ett tag för att sen släppa...vad kan det vara tror ni?
    ~~ ♥ ♥ Vecka 33 ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma

Goos och Johanssons: Ser det oxå som övning inför förlossningen! Men jag blir så nyfiken, vill liksom veta vad det är som gör att man känner så här nu, det bord eju vara nån form av förberedelse inför fl...spännande!

~~ ♥ ♥ Vecka 34 ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma
    Johanssons skrev 2008-07-08 10:58:04 följande:
    EllieGBG: Ja jag tycker man blir ännu mer nyfiken på det lill* livet och när h*n skall komma ut! Jag vet dock en som gick med förvärkar i en månad typ...och mina sammandragningar gör inte ens ont, än...så det kan nog dröja. Men jag ser det ändå som träning! När har ni Bf?
    23 augusti.. Jag längtar jättemkt, men har sagt till henne att hon har utegångsförbud i vart fall fram till mitten av aug. När har du bf?
    ~~ ♥ ♥ Vecka 34 ♥ ♥ ~~
Svar på tråden Sammandragningar V. 35,36?