Inlägg från: Johanssons |Visa alla inlägg
  • Johanssons

Sammandragningar V. 35,36?

Hur mycket sammandragningar och tryck neråt har ni kring V. 35-36? När har ni som mest?

• Svar på tråden Sammandragningar V. 35,36?
  • Johanssons

Oki...här är promenader knappt inte att tänka på heller. Men det gör inte ont eller så, så det skall väl vara normalt...Lycka till!

• Johanssons

Nej, inte vad jag vet. Mina vara bara ett par sekunder...Magen blir dock stenhård.

• Johanssons

Jag vet inte säkert, men skulle gissa på växtvärk? Eller fogarna...jag har som växtvärk i ljumskarna till och från nu sen nån vecka...

• Johanssons

Goos82: så ser jag på saken med! Mina kommer dock mest när jag anstränger mig (så mycket man nu anstränger sig i detta tillståndet=)). Men jag ser det som att kroppen övar och att det inte är superlänge kvar tills bebisen kommer ut! Fem veckor kvar idag, om h*n håller tiden...Lycka till!

• Johanssons

EllieGBG: Ja jag tycker man blir ännu mer nyfiken på det lill* livet och när h*n skall komma ut! Jag vet dock en som gick med förvärkar i en månad typ...och mina sammandragningar gör inte ens ont, än...så det kan nog dröja. Men jag ser det ändå som träning!
    När har ni Bf?

• Johanssons

Jag har Bf 12 augusti. Får se hur punktlig h*n är! =) Idag har det varit dåligt med sammandragningar, trots att jag har sprungit(?) i affärer...

Svar på tråden Sammandragningar V. 35,36?