Sammandragningar V. 35,36?
Hur mycket sammandragningar och tryck neråt har ni kring V. 35-36? När har ni som mest?

Hur mycket sammandragningar och tryck neråt har ni kring V. 35-36? När har ni som mest?

Oki...här är promenader knappt inte att tänka på heller. Men det gör inte ont eller så, så det skall väl vara normalt...Lycka till!

Nej, inte vad jag vet. Mina vara bara ett par sekunder...Magen blir dock stenhård.

Jag vet inte säkert, men skulle gissa på växtvärk? Eller fogarna...jag har som växtvärk i ljumskarna till och från nu sen nån vecka...

Goos82: så ser jag på saken med! Mina kommer dock mest när jag anstränger mig (så mycket man nu anstränger sig i detta tillståndet=)). Men jag ser det som att kroppen övar och att det inte är superlänge kvar tills bebisen kommer ut! Fem veckor kvar idag, om h*n håller tiden...Lycka till!

EllieGBG: Ja jag tycker man blir ännu mer nyfiken på det lill* livet och när h*n skall komma ut! Jag vet dock en som gick med förvärkar i en månad typ...och mina sammandragningar gör inte ens ont, än...så det kan nog dröja. Men jag ser det ändå som träning! 
När har ni Bf? 

Jag har Bf 12 augusti. Får se hur punktlig h*n är! =) Idag har det varit dåligt med sammandragningar, trots att jag har sprungit(?) i affärer...