• Najsidaniela

Jenna?

Jag behöver lite åsikter om ett namn jag tycker är fint. Jag kan dock inte bestämma mig för hur fint jag tycker det är. Vad tycker ni om namnet JENNA?

• Svar på tråden Jenna?
  • svensdotter

det finns porr stjänor som heter linda också....men man behöver inte knippas med det för de

• milizza

Köpte Jenna Jamesons självbioagrafi..tyckte det var lite kul.

Och det var på henne jag hörde namnet första gången
    Men det spelar ju ingen roll

• Najsidaniela

Jag fick tyvärr svaren jag var räd för att få. Att alla skulle associera det med porrstjärnan. Hade hoppats på att inte så många förknippade namnet så starkt med henne, för namnet är ju fint, enligt mig iallafall. Är det hemskt att döpa sitt barn till det trots att många associerar till henne? Vad tycker ni?

• darby
    svensdotter skrev 2008-07-09 00:28:02 följande:
    det finns porr stjänor som heter linda också....men man behöver inte knippas med det för de
    Jag heter Linda, o mig förknippar det med en porrstjärna;)
  • Rosenöga

Helt okej, ja, till och med ganska fint. Ju fler som heter det som inte är porrstjärnor desto mindre förknippar man det med henne.

• Sandja
    Najsidaniela skrev 2008-07-09 00:29:24 följande:
    Jag fick tyvärr svaren jag var räd för att få. Att alla skulle associera det med porrstjärnan. Hade hoppats på att inte så många förknippade namnet så starkt med henne, för namnet är ju fint, enligt mig iallafall. Är det hemskt att döpa sitt barn till det trots att många associerar till henne? Vad tycker ni?
    Men självklart INTE. Vad spelar det för j*vla roll? Det finns ju porrstjärnor med andra namn som barn också heter.
    Jag fattar inte denna besatthet folk har av Jenna Jamesson.
    Min dotter heter Jenna för det är vackert och definitivt inte något med henne att göra
  • milizza

Jag tycker det bara är kul. Och vem bryr sig igenkligen?
    Folk brukar skoja om det ibland. Och i det stora hela tror jag inte man förknippar namnet så starkt med henne. Hade du ts bott i Usa..hade det vart ett vanligt namn=)

• krypet fem

Tycker det är jättesnyggt! Snyggt och inte så vanligt. Förknippar det också med Jamesson, men ser det inte som något negativt.

Annars är ju Janna rätt fint...

• Neko

Jenna är fint =) Hm, heter inte Bush's dotter det? Isf borde ju folk sammanknippa det med henne också och inte bara porrstjärnan =P Jag tycker absolut att du kan välja det namnet i alla fall, tror inte så många kommer ihåg att det fanns en porrstjärna som hette Jenna om sådär 20 år ^^

Det finns dessutom en porrstjärna som heter Kira också (som vår son), ser man om man googlar på namnet =P Men det gör inget =)

• Anemia

men namnet är faktiskt jättefint- så skit i att det finns en som är kännd med det!

Svar på tråden Jenna?