• Najsidaniela

Jenna?

Jag behöver lite åsikter om ett namn jag tycker är fint. Jag kan dock inte bestämma mig för hur fint jag tycker det är. Vad tycker ni om namnet JENNA?

• Svar på tråden Jenna?
  • Thinan

Jag tycker det är jättefint. Jag ville ha Jennie, Jenna eller Jonna. Den här gången var det en Jennie. Men vet vad i framtiden? :)

Hur som helst.. Namnge ditt barn efter vad du/ni vill - inte efter vad andra tycker..

• W W

Namnet är jättefint, sen förknippar jag det också med Jenna Jameson, men det handlar ju mer om att jag inte känner någon Jenna.

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Chai Latte

Jenna betyder paradis på arabiska, tycker det e jättefint!

• Excelsior

Hade en elev på ridläger för några år sedan som hette Jenna. Tyckte det var väldigt fint och skulle garanterat kunnat döpa min sladdis till det. Fast nu blir det ju en kille

• mjuik

Tänker direkt på Jenna Jameson men efter att ha läst hennes självbiografi tycker jag om henne.

Tycker det är ett fint namn.

• Niike

Jag tycker Jenna låter jätte fint...

• nathaiie

hej! min syster heter Jennilie o vi kallar henne Jenna! tycker de är ett jätte fint namn

• Tingelina

Jag associerar det med ett antal porrskådisar... Tyvärr.

Däremot tycker jag Jenny är jättefint och klingar mycket mer "oskuldsfullt" i mina öron.

• v i r r a

Jag förknippar det också med porrskådisar (finns flera). Tyvärr ska jag säga för det är ett fint namn!

Jag tycker det är ett riktigt dåligt argumentet att det finns porrskådisar som heter Linda också och att det därför inte spelar någon roll. Jenna är ett ovanligt namn i sverige, Linda är ett supervanligt namn = det finns ett fåtal personer att associera Jenna till (och dessa är för mig porrskådisar) men 1000tals att associera Linda till.

Det är ungefär likna knasigt att säga att det är dumheter att associera Karo hundar bara för att det finns hundar som heter Stefan också

"Skitsamma" är ett bättre argument!

• leify

jag assosierar också till porrskådisar .... tyvärr varför inte tex Jenille....

Svar på tråden Jenna?