• Martha

Poppispinglorna

Hejhej....

Är det nån som vet vad som hände med den förra tråden då?? Nån som sa nått elakt? ;)

• Martha
    copernicus skrev 2008-07-10 19:19:03 följande:
    hej hej!Är den andra tråden nerstängd??
    Det går i varje fall inte å klicka upp den.. ska luska lite varför den inte finns...
  • Martha

I går och i dag har jag och tjejerna + mormor varit i Sthlm. Vi åkte tidigt i går morse.. Dock lite senare än planerat eftersom min mamma inte riktigt fattat att vi skulle sova kvar.. Hur man nu kan undgå det? ;)  När vi kom ner träffade vi min syster å så åt vi lunch å sen tog vi båten ut till djurgården å junibacken. Var inte så mycket folk där som tur var.. Vi lekte å fikade där å sen promenerade vi in till stan.. :)  Vi gick en sväng på stan men sen så orkade vi inget mer så vi åkte hem till min syrra. Där åt vi grekmat å tog det lugnt.  I dag har vi varit i Barkarby och IKEA. Shoppade en massa på IKEA till Amandas nya rum men INGET på POP...  Var så knasiga storlekar.. 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    tejp skrev 2008-07-10 19:42:54 följande:
    Är också lite nyfiken på vad som hänt med gamla! Så den sista som skrev nått kan väl krypa till korset Subway?! Är det också nått matställe? är aldrig till max så jag har nollkoll. Vill också åka till stockholm Fast ska nog vänta tills dom hunnit få in mer på pop, vinterkläder eller nått, jag som ändå inte ska ha nått
    Jag tycker vi borde ta en tjej weekend utan barn... guud va skönt det skulle vara :)
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-07-10 21:03:11 följande:
    va fasen hände i tråden, den blev ju nerstängd :( Tack Tejpis för att du skapade en ny
    Nirnaeth skrev 2008-07-10 21:15:31 följande:
    Var det ingen som såg vad som hände med tråden??Jag behöver en flyttbuss..om jag ska få med mig allt jag vill packa. Tror jag får ge upp mina planer på en bekväm tillvaro, och ställa in mig på att leva lite primitivt där ute i skogen
    Nirnaeth skrev 2008-07-10 21:15:31 följande:
    Var det ingen som såg vad som hände med tråden??Jag behöver en flyttbuss..om jag ska få med mig allt jag vill packa. Tror jag får ge upp mina planer på en bekväm tillvaro, och ställa in mig på att leva lite primitivt där ute i skogen
    Jag har mailat å frågat men inte fått nått svar än...

MEEEEN nån måste väl veta vad som hänt? nån måste ju skrivit nått eller???? ;)
  • Martha
    znoozan skrev 2008-07-10 21:40:20 följande:
    men sånt får man väl fråga??!! verkligen skumt,kommer ni andra oxå till senaste inlägg om ni klickar på tråden?
    Nää jag kommer till senaste trådar bara.. så jag kommer inte ens in på tråden.. Vad står det längst ner i tråden om det är nån som får upp den då?
  • Martha

Skickade i väg en ny förfrågan genom den andra tråden... Nu fick jag i varje fall en bekräftelse på att den var mottagen.. det fick jag inte i går.. 

• Martha

guuud vilken lam förklaring jag fick....... Nån moderator som kommit åt stängknappen av misstag...  Den var tydligen rätt nära gå till toppen av sidan knappen...

• Martha
    smarties skrev 2008-07-11 16:02:29 följande:
    Men suck. Karlar kan aldrig bestämma sig.Imorgon skulle karlarna på svensexa för en kompis på kvällen, nu ska dom helt plötsligt åka tidigt på dagen och komma hem sent. Fan vad roligt. Not.Jag hade sett fram emot en helg tillsammans..Nu får jag sitta ensam imorgon, och på söndag ha en bakis karl.Fy fan vad roligt.*sucka djupt*
    Min sambo ska oxå på svensexa på lördag, de ska träffas kl 12..
  • Martha

guuud va roligt å kolla på mina föräldrar.. de försöker sätta på Havanna en blöja, en sån vanlig blöja.. pappa lixom hur gör man nu då hela tiden.. hahaha..

Svar på tråden Poppispinglorna