Poppispinglorna
Hejhej....
Är det nån som vet vad som hände med den förra tråden då?? Nån som sa nått elakt? ;)
Hejhej....
Är det nån som vet vad som hände med den förra tråden då?? Nån som sa nått elakt? ;)
I går och i dag har jag och tjejerna + mormor varit i Sthlm. Vi åkte tidigt i går morse.. Dock lite senare än planerat eftersom min mamma inte riktigt fattat att vi skulle sova kvar.. Hur man nu kan undgå det? ;) När vi kom ner träffade vi min syster å så åt vi lunch å sen tog vi båten ut till djurgården å junibacken. Var inte så mycket folk där som tur var.. Vi lekte å fikade där å sen promenerade vi in till stan.. :) Vi gick en sväng på stan men sen så orkade vi inget mer så vi åkte hem till min syrra. Där åt vi grekmat å tog det lugnt. I dag har vi varit i Barkarby och IKEA. Shoppade en massa på IKEA till Amandas nya rum men INGET på POP... Var så knasiga storlekar..
Skickade i väg en ny förfrågan genom den andra tråden... Nu fick jag i varje fall en bekräftelse på att den var mottagen.. det fick jag inte i går..
guuud vilken lam förklaring jag fick....... Nån moderator som kommit åt stängknappen av misstag... Den var tydligen rätt nära gå till toppen av sidan knappen...
guuud va roligt å kolla på mina föräldrar.. de försöker sätta på Havanna en blöja, en sån vanlig blöja.. pappa lixom hur gör man nu då hela tiden.. hahaha..