• Martha

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-07-16 10:16:48 följande:
    Ute i Bergebo, Kriztin och Niklas heter dom som ska gifta sig Vart ska du då?Fick du mitt mail igår förresten?
    Då var det inte samma.. ;) dom vi ska till ska gifta sej i torsång.. 

Japp jag fick ditt mail... Det enda jag fått än...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha

Hej flickor vad gör ni i kväll?

• Martha
    Nedina skrev 2008-07-17 07:13:48 följande:
    Morrn morrn!En liten fundering...Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen!
    Malva somnar tidigast 19.30 och sover till 09-09.30-10.. lite olika
  • Martha
    Nedina skrev 2008-07-17 09:27:18 följande:
    Oki, böjar fundera om det är Pontus som är ett underbarn som alltid sovit så länge om nätterna eller om Melvin sover ovanligt lite.Kan inte hjälpa att tycka att de där barnfria timmarna på kvällarna är så viktiga, men det  vette sjutton om det är värt att kliva upp 05 för att få dem.
    Men kan ni inte ta in honom i er säng å låta honom ligga där då utan att gå upp.. till slut tycker han kanske det är så tråkigt så han somnar om??
  • Martha

Vad ska ni hitta på i dag då? Vi har tänkt oss en sväng till Aqua Nova med barnen..

• Martha

Shopping shopping... Jag, Jenny och Ylva har varit till Lager 157. Handlade randiga byxor på Calemero till tjejerna.  Vecka 33 tror jag han sa skulle nyheterna komma. :)

• Martha
    lindi skrev 2008-07-18 09:32:30 följande:
    marit! var in på panduro igår, a är fortfarande slut, men om du tar ett g o vänder det upp och ner så blir det ett a. jag jämnförde med ett ä o de såg likadana ut förutom prickarna.jag köpte bokstäver till min present o stressgjorde dem igår kväll. köpte designer ark som finns i massor med roliga mönster oklippte ut o klistrade fast på bokstäverna. var bra om man ville ha roligt mönster men vill slippa måla
    men suuuper.. :) då ska jag åka dit i dag å köpa lite bokstäver :)
  • Martha
    smarties skrev 2008-07-18 08:56:45 följande:
    Åh vad jag önskar jag hade typ en sån där dubbelscooter ibland, Moa vill så gärna titta på allt runtomkring och får dåligt samvete med P&Tn, men den är ju så underbar.. :PVarför kan inte dubbelscootern ha svängbara hjul =(
    Jag har hört att dubbelscootern är skit tung å köra... Och inte alls nån supervagn..
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-07-18 17:54:07 följande:
    Jag har ringt, ringt och ringt... men som vanligt går de knappt att komma fram fast man bara ska lämna sitt tfn nr och sedan bli uppringd.Har haft lite små tryckande känsla i magen idag.. men itne enråt som om de vore på g. Har vandra runt på kupolen en massa så..de kan ju vara därför oxå. Ska försöka ta de lugnt under helgen så ska ajg ju till min BM på måndag..då jag har en inbokad tid.
    du kan ju alltid ringa till förlossningen oxå... då får du verkligen den hjälp du behöver på en gång....  om du nu vill ha hjälp förståss..
  • Martha
    MiniMie skrev 2008-07-18 18:30:27 följande:
    skulle jag få förvärkar igen.. eller annan obehaglig känsla som gör att jag tvivlar på att allt är okej.. så ringer jag självklart förlossningen. Men, känns inte i min värld som de är så akut..jag är en sån som hellre stannar hemma in i de sista.. så jag verkligen får hjälp när jag ber om den iställe för att bara blir nonchalerad för att vara "lite för överkännslig"..eller hur man kallar de. Är samma om jag skulle bli sjuk.han sparkar på där inne.. och de verkar inte gå någon nöd på honom..så två dagar till borde jag kunna stå ut med mina funderingar om slemproppen oxå.
    På förlossningen blir du ALDRIG nonchalerad å inte får hjälp där får du ALLTID hjälp.  Inget problem är för litet för att komma dit.  Är du orolig så tar de emot dej där.  Men du verkar ju inte direkt orolig nu så då är det ju ingen fara.
Svar på tråden Poppispinglorna