Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

lindi: Var ett fint repotage!! :) Superfint tuva-lis rum blivit!

Tejp: Jag har köpt en lgh på Örjansgården, i hus 136.. Det som ligger med långsidan mot parkeringen. Huset är sålt, så på torsdag så skrivs kontrakt på både hus å lgh!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Michaela83 skrev 2008-09-08 13:57:07 följande:
    lindi: Var ett fint repotage!! :) Superfint tuva-lis rum blivit!
    Var ett bra repotage ska det vara istället för FINT.. suck. Mycket i huvudet nu ;)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-09-08 15:46:18 följande:
    säger desamma som YLVA... grattis! (eller vad man säger) Men, då de var ditt beslut så hoppas jag att de gjort dej lyckligare. Man lever bara en gång och man ska tänka på sitt eget hjärta och välbefinnande först! =)Säg till när jag ska komma och bära kartonger..hehehe.. kanske vi kans skrämma ut den här ungen tillsammans.. =)=)
    hehe tack tack! =)
    Är en del att packa å göra..
    Starlet1 skrev 2008-09-08 14:28:35 följande:
    Åh, grattis, eller vad man ska säga. Skönt med lägenhet. får komma och kika sen när du kommit i ordning.
    Du är så välkommen så! =)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-08 16:02:14 följande:
    Michaela - Vad skönt att allt gått så snabbt! både med ny lägenhet och husförsäljning! Kul att få lite närmare till dagis också?

Jätteskönt att komma närmare dagis! =)

Ska ringa barnomsorgskön imorgon och ta ur flickorna ur vårt första hands val (Tunet) så nån annan stackars får platserna.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

ja, den lila färgen är skitsnygg! =)

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

här är en till som är supertrött!Oskyldig

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-09 10:15:18 följande:
    Har ni mössa på ert barn i det här vädret som det är nu? Blev nästan idiotförklarad i en tråd om mössor för att jag sätter på Adam en tunn mössa nu. Vet ju att öroninflammation är pga bakterie/virus/baciller, eller vad det är och inte vädret, men vill inte chansa. Men gör det mig till en dålig mamma?
    Vi har villervallas bomullsmössor på barnen, alternativt Pops. Det har vi haft i 2 veckor..
    "Riktig" mössa åker på sen när det blir -5 ca, eller snö..
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-09 10:11:57 följande:
    Jag vill sova en hel natt ostört, och få fakna självmant på morgonen!!!
    Låter underbart! :)
    Elwira har en gen, som inte kommer ifrån mig. Den heter "vakna-ALLTID-före-6"genen. Kyss

Jag ska faktiskt åka utomlands, helt själv, och hoppas på att få vakna helt självmant då.
    Men hitills låter det för bra för att vara sant.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-09-09 10:31:03 följande:
    Visst är det kul..här är det sovmorgon om nån av dom mot all förmodan vaknar EFTER kl 6..Det är jag visserligen van vid, eftersom Xander alltid varit så också, men det är lindrigare om man fått sova ostört på natten. Herregud vad härligt att åka iväg helt själv! Inte ett dugg avundsjuk, jag lovar... Vart ska du åka?
    Destinationen är inte bestämd än Men antagligen Rhodos, eller Egypten.. Vill att det ska vara dyk-möjligheter.
    Bokar inte försen 1-2 veckor innan, och jag åker runt 10-12 okt.. Ska bli skönt att göra nåt själv, och det känna lite halvgalet faktiskt. Men det är det här jag behöver nu.. vara själv och vara lite galen
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-09-09 11:45:35 följande:
    Ja gud vad glad jag blev, för nu blir det IKEA nästa helg ;)Jag bara hoppar o studsar här, nu ska det finslipas på listan :D
    Kul
    Hur stor är nya lghen?
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna