Inlägg från: smarties |Visa alla inlägg
  • smarties

Poppispinglorna

Starlet1 skrev 2008-08-24 14:06:12 följande:
    Ni som har dagisbarn. Hur snoriga får dom vara för att komma till dagis? Vi är ju mitt uppe i inskolningen, och Adam har redan missat två dagar pga kräkningar och feber. Men han blev frisk i fredags fast då var vi hemma också. Men näsan rinner konstant på honom, annars är han pigg som vanligt.Kanske ska ringa dit imorgon, eller gå dit så dom får titta på honom, vi har ju så nära och måste ju ändå upp på morgonen.
    På mitt dagis säger dom att första dagarna smittar mest..o mina har snorat i några dagar nu, fast dom är pigga,,värsta dilemmat. Man vill ju inte med glädje ta uppehåll i inskolningen :/
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-24 15:59:40 följande:
    Lite snor har ingen dött av... och du lär ju se det så här..  ska du vara hemma varje gång han är minsta lilla snorig sen när du väl jobbar lär ni ju få vara hemma rätt så mycket eftersom barnen är snoriga nästan jämt....   Det är väl när det rinner gult tjockt som man ska undvika dagis...
    Fy fasen vad skönt o höra någon säga så där och inte "NEEEJ inte skicka snoriga barn till dagis" :)
  • smarties

Jag ska se hur snoriga de är imorgon, är det pigga och glada i övrigt går vi dit iallafall, annars får vi väl stanna hemma och leka för oss själva. :)

• smarties

Trött flicka här hemma som vart på dagis och lekt, och jag har nog en ännu tröttare pojke sen. :)

Imorgon ska Max avdelning på det här på gammelgårdarna, sakletardagen, kan det ha hetat så? Gud så skoj dom ska ha :)

• smarties
    MiniMie skrev 2008-08-25 14:30:01 följande:
    A ska xå dit med sitt dagis imån... lät ju ritkgit skojigt! =)
    Ja, och Max kan inte sluta berätta om att dom ska åka BUSS dit. Det är höjdaren på hela dagen tror jag :)
  • smarties

Jahapp, nu har magsjukorna börjat härja på förskolorna..och undrar hur många som blir sjuka idag med tanke på den stora träffen vid Gammelgårdarna..:)

• smarties

Jag ska ladda upp med proviva och blåbärssoppa o gud vet vad ifall att.. :P

• smarties

Åh, ska hämta sessan om tjugo minuter, hon har varit på dagis 9-11.30 idag..få se hur det har gått. :)

• smarties

Här hade det gått jättebra, och hon hade ätit massor. :)
    Men hon är dyngsnorig, så nu tog vi helg, och så återkommer vi på måndag till dagis..så får hon friskna till lite. :)

• smarties

Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :D

Jag har saknat jobba SÅ mycket!

Svar på tråden Poppispinglorna