-
Jo men det blir väl bra :) då kan jag skicka ut min käre sambo å spela golf.. hihiMichaela83 skrev 2008-08-11 19:45:58 följande:kan vi inte ses hos dig Marit. Du bor liksom i "mitten"... så kan vi kanske skicka nån med körkort ( ) och hämta mat på tex Trafikcafeer. Sallad för mammorna och pannkaka till barnen -
Håller med, det var skit längesen och det känns jätte skoj att vi ska ses allihopa!!Michaela83 skrev 2008-08-11 20:21:56 följande:Det ska bli så kul å träffa er OCH barnen. Var så längesen! Jag känner mig helt "off" för tillfället men ni får ta mig som jag är -
Du kommer väl oxå?? Amanda är här så då blir ju hon glad om tjejerna kommer å leker med henne.. har hört att de brukar ha jätte skoj :)supervejron skrev 2008-08-11 12:39:56 följande:jag träffas också gärna..=)) ledig denna vecka.=) -
Vilken tid ska vi säga då??
-
Jaaa soool vill jag ha.. :)znoozan skrev 2008-08-11 21:09:35 följande:Mot lunch då? boka in soligt väder så vi kan äta på altanen -
Jag har bara ätit där när de låg där nere i den där pyttiga lokalen... en evighet sen alltså..Starlet1 skrev 2008-08-11 21:13:22 följande:Vi åt sallad från trafikcafét idag, jättegott. Brukar handla där när jag är på stationen. Currydressingen är kanongod . Och så kommer Sara med och hon ska påminna mig om Ewiras present. -
Nää va synd.. :(lindi skrev 2008-08-11 21:35:56 följande:åh tråkigt! jag jobbar då!första dagen efter 7 veckors semester imorgon, lite ångest............ -
Mina flickor går på dagis till kl 12 på torsdag men vi är ju hemma strax efter så då kan ni väl dyka upp... :)
-
Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt.. Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30.. Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för?? Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen..
-
Blev en handling istället.. Fick ett sms där det stod att han åkte nu å att vi skulle ses på affären... Tror ni det var så???? Jag han komma ända till blöjorna på Coop innan Jens dök upp alltså handlade jag ALLT själv.... Undrar varför han inte kunde göra det för??? Nu har jag i varje fall fått lite mat.. Grillat kött som vi hade kvar och potatis sallad blev det.. :)Martha skrev 2008-08-12 11:52:45 följande:Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt.. Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30.. Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för?? Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen..