• Martha

Poppispinglorna

Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Martha
    Michaela83 skrev 2008-08-25 19:07:47 följande:
    kommer gärna, om det löser sig med div saker.
    Hoppas du kommer.. :)
  • Martha

Guuud va jag blev sur när vi var på kupolen i dag... Köpte mej en stå bräda på BH tidigare.. å när vi kom till kupolen tänkte jag sätta dit den.  Fick det inte riktigt å bli bra (Ni som har visst ska remmen sitta tätt åt på själva vagnen?? bara röra lite) Så vi gick till BP för att få hjälp... Då var karln där.. han skruvade lite med en krona... inte för att det hjälpte.. istället vred han helt fast skruven, gick varken å skruva framåt eller bakåt...  Jens har försökt nu på kvällen oxå men den sitter som berg. När han märkte det så gav han uppp å gick iväg... jag fick försöka bäst sjutton jag ville..  Snacka om ohjälpsam... Men men hade väl eg inte kunnat vänta mej mer där heller... MEn ändå.. *stor suck*

har ringt BH å ska åka dit med vagnen i morron så ska dom hjälpa mej... tur att nån är service minded i varje fall.

• Martha

Nu har jag varit på Barnens hus å fått hjälp med ståbrädan... men det var inget som var gjort på en fiskvart.. tog skitlångtid för dom att få dit den som den skulle...

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-28 08:38:59 följande:
    Hörde att det var tal om Underbara Barnmässan. Vilket datum är det? Jag är jättesugen på att få följa med. Men man vet ju aldrig med min upptagna karl, om jag får komma iväg. Men jag skulle vilja.
    den är 31okt - 1-2nov tror jag..  www.underbarabarn.com eller om det är www.underbarabarn.se
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-28 11:57:33 följande:
    Min kille gjorde också så idag. Men jag ringde inte. Fast jag borde kanske gjort det. Men jag är säker på att det gick över. Fast gör han lika imorgon, då ringer jag. Han ville inte släppa mig, det var skitjobbigt.
    Hade det gått bra?
  • Martha

Det kommer ju alltid å vara så här med dagis lämning.. Ibland gråter dom å ibland springer de bara in.. Kommer nog aldrig å vara enbart det ena eller det andra..  men det är ju värst nu i början för oss föräldrar..  Jag ringer alltid efter en liten stund å då brukar det ha gått över å det är så skönt å höra det. :) 

• Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-28 12:40:33 följande:
    Hm, är jag en dålig mamma som inte ringer . Försöker vara cool, men känner mig inte som det. Gråter han lika mycket imorgon så ringer han så jag kan vara lugn, för det kan jag inte påstå att jag varit idag
    Nejdååå du är ingen dålig mamma.. förstår ju som du sa att du är rädd att han fortfarande ska vara ledsen..  
  • Martha
    Nirnaeth skrev 2008-08-28 21:07:59 följande:
    I morgon är det kalaspremiär. Ett av..tre..fyra?Vi hade tänkt hålla det ganska enkelt, och hade faktiskt inte en tanke på dekorationer och skit. Förräns Xander sa nu ikväll, att han så gärna ville ha ballonger på sitt kalas. Thomas är iväg nu och handlar ballonger, serpentiner, och säkert en massa annat också..han har en förmåga att spåra ur när han sätter igång Han ringde nyss och jublade över att ha hittat Fear and Loathing in Las Vegas, på dvd. Kultförklarad som den är, var han såklart tvungen att köpa den. Så vad jag ska roa mig med i morgon är alltså att baka kakor, maränger, blåsa ballonger, samt skriva en examination.. *gah*Thomas får göra en insats när jag är i skolan, och blåsa upp några ballonger. Bakandet vill jag göra själv.Såg på Leila igårkväll, när hon bakade sega maränger, med choklad i..så det måste jag ju prova
    guud va gott det lät... sega maränger med choklad i...   jaja.. nu ska jag vara nyttig.. hiihi
  • Martha

Nirna.. var det inte du som letade efter gummistövlar med klack??? Fanns på den där skoaffären mitt emot lindex på stan.. :)

Svar på tråden Poppispinglorna