Poppispinglorna
Har jag sagt föresten att jag har Me and I Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
Har jag sagt föresten att jag har Me and I Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
Guuud va jag blev sur när vi var på kupolen i dag... Köpte mej en stå bräda på BH tidigare.. å när vi kom till kupolen tänkte jag sätta dit den. Fick det inte riktigt å bli bra (Ni som har visst ska remmen sitta tätt åt på själva vagnen?? bara röra lite) Så vi gick till BP för att få hjälp... Då var karln där.. han skruvade lite med en krona... inte för att det hjälpte.. istället vred han helt fast skruven, gick varken å skruva framåt eller bakåt... Jens har försökt nu på kvällen oxå men den sitter som berg. När han märkte det så gav han uppp å gick iväg... jag fick försöka bäst sjutton jag ville.. Snacka om ohjälpsam... Men men hade väl eg inte kunnat vänta mej mer där heller... MEn ändå.. *stor suck*
har ringt BH å ska åka dit med vagnen i morron så ska dom hjälpa mej... tur att nån är service minded i varje fall.
Nu har jag varit på Barnens hus å fått hjälp med ståbrädan... men det var inget som var gjort på en fiskvart.. tog skitlångtid för dom att få dit den som den skulle...
Det kommer ju alltid å vara så här med dagis lämning.. Ibland gråter dom å ibland springer de bara in.. Kommer nog aldrig å vara enbart det ena eller det andra.. men det är ju värst nu i början för oss föräldrar.. Jag ringer alltid efter en liten stund å då brukar det ha gått över å det är så skönt å höra det. :)
Nirna.. var det inte du som letade efter gummistövlar med klack??? Fanns på den där skoaffären mitt emot lindex på stan.. :)