-
Jättefint. Jag ska dit imorgon med Adam och prova den svarta overallen. Ringde G och frågade vad han tyckte och vet ni vad han svarade? Köp vad du vill!!! Vad säger ni om det? Vad ska jag köpa tycker ni?Martha skrev 2008-09-08 18:44:59 följande:Har varit å köpt vinterkläder till Havanna i dag.. :) Sååå snygga!! -
Martha skrev 2008-09-08 20:09:06 följande:Jag tror nog han kan ha 80 när jag ser Malva. Den är fin, jackan också. -
tejp skrev 2008-09-08 21:32:05 följande:Oj tror du inte 80 blir litet när den ska räcka hela vintern? Fast iof, om du provar så ser du ju. jag tycker också overall är ett bättre köp än jackaJag ska prova den på honom imorgon. Få se hur den blir. Jo, overall blir nog bra. Ska ju till ULLARED snart, och då måste jag ju shoppa lite också

-
Tejp, på tal om att ramla. På en julfest med jobbet satte jag mig på en trapp för att komma underfund med jobbets digitalkamera. När jag kommit på hur man gjorde för att radera bilder så blev jag så ivrig att jag glömde att jag satt ett trappsteg upp och ramlade och la mig på rygg framför alla jobbarkompisar som satt och åt. Pinsamt eller?
-
Ja det var det jag tänkte påtejp skrev 2008-09-08 22:18:13 följande:Var glad att du inte hör mig nu!! *tjuter av skratt* Jag verkligen ÄLSKAR när folk ramlar. Brukar sitta å kolla på Youtube ¨på ramlarvideos
. Jag bjöd på den. Kan va skönt med ett gott skratt på kvällen
-
Jag jobbar till 12, sen ska jag hämta Adam på dagis och åka tillbaka till Falun för han ska till tandläkaren. Ska till PoP och prova overallen.tejp skrev 2008-09-09 08:56:06 följande:godmorgon!Gaah jag är sååååååååååååå trött! Skulle behöva sova flera timmar till! Inatt har Moses sovit, men jag har varit vaken massor, vet inte ens varför. Idag står nada på schemat. jag vill till kupolen, men inte ensam Rufus är ledig från dagis för vi orkade inte masa oss iväg. Ska bara sitta här och uggla hela fm nu.
Är skittrött, vet inte hur den här dan ska sluta. -
Det är möte nu på jobbet mellan 10-12, jag hade skrivit upp mig. Men vi hade så stränga förhållningsregler. Vi fick inte gå därifrån och så. Och jag är så trött att jag inte kan sitta still, och kissar hela tiden, så jag struntar i mötet.Michaela83 skrev 2008-09-09 09:57:03 följande:här är en till som är supertrött! -
Har ni mössa på ert barn i det här vädret som det är nu? Blev nästan idiotförklarad i en tråd om mössor för att jag sätter på Adam en tunn mössa nu. Vet ju att öroninflammation är pga bakterie/virus/baciller, eller vad det är och inte vädret, men vill inte chansa. Men gör det mig till en dålig mamma?
-
Jamen precis, har också Villevallas eller Vicki Petersen, en tunn mössa. Har också haft det i ca 2 veckor.Michaela83 skrev 2008-09-09 10:19:42 följande:Vi har villervallas bomullsmössor på barnen, alternativt Pops. Det har vi haft i 2 veckor.."Riktig" mössa åker på sen när det blir -5 ca, eller snö..Ja precis. För att jag HAR mössa på honom. Nån tyckte det var för varmt för det och undrade vad jag då har på honom på vintern om jag har mössa nu. Får också ont i öronen när det blåser. Adam var ju nästan ett öronbarn, vill inte att han ska få så ont igen. Hade öroninflammation i nästan 3 månader i våras.Nirnaeth skrev 2008-09-09 10:20:14 följande:Vadå blev du idiotförklarad för att du HAR mössa på honom??Jag har mössa på Xander, tunn bomullsmössa visserligen, men jag tänker inte ta några risker med hans öron. Jag var öronbarn, och får än idag hemskt ont i öronen om det blåser i dom. -
Adam vaknar före kl 6 och vill ha välling, men sen sover han vidare. Nuförtiden vaknar han dock vid 7:30 senast. Men jag ska inte klaga, det är skönt det.Michaela83 skrev 2008-09-09 10:23:25 följande:Låter underbart! :) Elwira har en gen, som inte kommer ifrån mig. Den heter "vakna-ALLTID-före-6"genen. Jag ska faktiskt åka utomlands, helt själv, och hoppas på att få vakna helt självmant då.Men hitills låter det för bra för att vara sant.
Vad underbart det låter med utomlandsresa själv. Jag kommer bara till Åland själv, utan Adam och man.