Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Gud vad det är drygt att jobba söndagar. Det händer INGENTING. Men jag slutar i alla fall snart. Har den sista sändningen kl 19:55, sen slutar jag kl 20:30, men kanske kan smita lite före Generad. Har ju en liten kille hemma med öroninflammation. Han hade 38 graders feber idag, så vi blir hemma imorgon, men det har jag nog redan skrivit. Jag har bara tråkigt

• Starlet1
    Martha skrev 2008-09-14 20:05:25 följande:
    Aha du jobbar oxå.. jag med.. nu har jag fördrivit tiden i kassan lite.. men nu ska jag stå här i två timmar å ha skoj... öhhh skoj??? Näää.. :(
    Nu åker jag i alla fall hem. Ringde hem och killen har fått glass!!! Strax före läggning, är det smart eller?
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-09-14 20:30:39 följande:
    När barn har feber är det svårt att få i dom nåt överhuvudtaget. Xander brukar leva på isglass när han är febersjuk
    Hihi, ja men sen kräktes han. Och inte var det välling som kom upp, det var glassen. Han är pigg idag, ingen feber. Men vi blir ändå hemma. Och eftersom han kräktes så vill jag inte riskera nåt, även om jag tror det var av feber och glass
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-15 09:17:40 följande:
    Jag tror jag ska gå å göra naglar.. :)  De som gör på stan ska tydligen vara bra... 
    Oh, det kanske jag också ska göra.
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-09-15 09:28:07 följande:
    jag vet inte exakt vart dom ligger på stan.. men min mamma prata om att n¨ågon av dom var så himla bra. Naglarna satt bättre mm mm..Har oxå hört att hon som jobbade på kupolen förut..som har öppnat eget där vid vattenhuset..ska vara bra.. och billigare än kupolen.. =)
    Har även hört att hon i Falun är bra. På Lust och Fägring. Det är där jag gick sminkutbildningen. Men jag vet inte. Hon pratar mycket också.
  • Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-15 09:39:05 följande:
    Mååårning!Det är ju så snyggt med naglarna, men sååååå drygt att fylla på dem hela tiden!Jätteproblem - jo jag vet.... Sist när jag gjorde på Kupolen så var naglarna helt förstörda efteråt!De hade slipat ner mina egna naglar så de var ju lövtunna!!!Nu har jag äntligen fått tillbaka mina egna naglar och vet inte om jag törs göra nya.....Annars är det seeeeeeegt här!Ingen bebis på g, 14 dagar kvar idag till BF och en jäääääääkla halsbränna!Det är proppfullt i min mage nu!!!Önskar att jag vore några dm längre så det fanns lite mera plats.....Sitter i telefon till BM men det är bara upptaget, har Omeprazol-tabletter hemma, men jag vet inte om man får ta dem....?Kan man skicka en vräkning till bebis tro? Tycker h*n kan flytta typ NU!!!Men ni ska se att med mitt vanliga flyt så tänker bebis stanna tills i mittten av oktober.....
    Åh, jag vill också bli gravid. Men vågar inte börja försöka eftersom jag vet hur svårt det är för mig att bli gravid och jag är ju inte helt okej med känslorna inför graviditet och sånt. Men jag VILL verkligen.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-15 09:51:48 följande:
    Ja ursh det där med att ta av naglarna är ju det värsta.. har gjort förut hos en jobbarkompis som gjorde hemma...  Var jätte snyggt så länge de var snygga  å hela men fyyy för att ta bort dom..  Men jag är bra sugen ändå... biter ju på mina egna å det är så skönt å låta bli.. kan inte göra det utan nått på naglarna..
    Jag är också sugen, Har aldrig gjort det.
  • Starlet1

Jag tittar på en så hemsk film, The Island, har ni sett den? Dom klonar människor så att dom som betalar kan få leva längre. Men klonerna dödar dom bara, har inget värde alls. Jag klarar inte av det just nu känner jag. Blir jätteledsen. Men kan inte sluta titta ändå.

• Starlet1

Om man startat en tråd som man sen vill ta bort, hur gör man då?

• Starlet1
    bebis08 skrev 2008-09-16 13:52:30 följande:
    Jag tror du kan anmäla din egna tråd och be dem ta bort den.
    Ska testa det, tack.
Svar på tråden Poppispinglorna