znoozan skrev 2008-08-15 10:44:55 följande:
tre!! lyx

vad blev det då?
Mest bara småplock och en massa pynt till festen i oktober. Besöken medförde dock att jag sitter jag här i vardagsrummet om kvällarna, kikar i katalogen på internet och drömmer om allt jag vill göra om.

Knastroll82 skrev 2008-08-15 20:23:14 följande:
Nuuu är jag hemma igen!Varit en minst sagt uppstressande dag.Kom in 11 till sjukhuset och de började med att ta ctg. Efter kanske fem minuter så fick jag värkar, så den här gången fick vi med dem på kurvan.Men de släppte dock efter ett tag (som vanligt). Fick ligga med ctg i en timma ungefär, och lyckades faktiskt slumra till lite.Sen blev det UL för att titta så bebis hade det bra där inne, och det hade han. Jag hade bra med fostervatten och moderkakan såg fin ut. Bebis gillade dock inte allt tryckande och puttande, så hanbar skitsur.Sen efter det blev det undersökning. Tappen är fortfarande 9 mm, men jag har öppnat mig 2 cm också... Blodtrycket har börjat öka lite och jag har fortfarande +4 på lecosyter och protein.Så nu har jag stränga order om vila, och om jag börjar må dåligt eller får huvudvärk så ska vi kontakta fl på en gång...Så ingen bebis ännu, men det drar ihop sig...
Jobbigt att det ska strula så mycket på slutet. Är ju tungt som det är att kånka runt på en stor mage och bara önska att graviditeten ska vara över och bebisen ska komma ut!
Skönt att de kollar upp dig så noga iaf och att allt är så bra med pyret.