Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

lindi skrev 2008-09-29 07:30:59 följande:
    ja den är väldigt lättkörd, något tyngre kanske att svänga än zappen men det är bara marginellt. o det är gott om plats i sitsen så Love både sitter o sover jättebra i den. den är toppen helt enkelt fick lite lugnt här på morgonen, H ska besikta bilen idag så han fick lämna barnen på dagis, så nu har jag en hel halvtimme för mig själv så här på morgonen, känns verkligen lyxigt när man är van att alltid behöva stressa! har en 13 timmarsdag framför mig innnan jag får gå hem igen så det är skönt att få vara själv en stund.ha en bra dag allihop!
    Skönt med lite tid själv.

Jag får ju också det när jag börjar jobba kl 6. Låter absurt, men Adam sover ju då så jag kan fixa det lilla jag gör med mig själv på morgonen och lägga fram kläder till Adam och göra iordning hans morronvälling, och sen åker jag så tar svågern hand om lillen. Det är faktiskt lite skönt.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-09-29 21:12:46 följande:
           Är det nån som vill följa med till Sthlm på Underbara barn nu då??        Det är den 31 okt - 2 november.   En tjej helg i sthlm utan barn??!!               www.underbarabarn.com
    Tror jag vill. Eller jo jag vill, men måste kolla med Göte först.
  • Starlet1
    Nedina skrev 2008-09-30 09:35:18 följande:
    Morrn morrn tjejer!Sitter hemma och har tråkigt. Efter besök på akuten igår konstaterades att jag har svår magkatarr eller magsår. Så nu är det vila som gäller första dagarna. Har snart läst igenom alla bloggar och internetsidor jag kan komma på. Tänk hur det blir när man ÄNTLIGEN är hemma utan barnen, då har man supertråkigt.
    Vila du. Det behöver du. Men visst är det så, att när dom inte är hemma då vet man inte alls vad man ska göra
  • Starlet1

Min mobil har fått tuppjuck. Ska åka och lämna in den strax, håll tummarna för att dom bara ser att den inte funkar och inte ser VAD det är för fel på den Generad

• Starlet1
    smarties skrev 2008-09-30 19:17:52 följande:
    Pust, citygross med två övertrötta barn är ingen lek alltså. :)Men nu är kylen och frysen fylld och barnen ligger till sängs :D
    Det räcker med ett trött barn på Citygross. Och så den där bilvagnen utan bälte. Ska ALDRIG mer ta den.

Jag gav Adam välling för en stund sen och la honom i sängen. Han hade somnat innan jag sjungt klart. Jösses vad trött han måste varit.
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-09-30 20:42:01 följande:
    elwira blir alltid tagen för att va en kille ;)
    Det tycker jag är konstigt. Hon ser ju verkligen ut som en tjej. Fast det är klart, det är ju alltid lättare när man vet .

Adam brukar bli tagen för flicka, även efter jag klippt honom och oavsett hur pojkiga kläder han har. Fast han brukar ju i och för sig ha rött och starka färger som är könsneutrala.

Fast jag bryr mig inte.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-01 10:00:49 följande:
    Gissa om jag har världens lyckligaste unge idag? Hans avdelning ska på studiebesök på brandstationen idag Xander har inte pratat om nåt annat dom senaste dagarna, och det lär han fortsätta med ett tag!Lab på Blg
    Förstår att han är lycklig. Det skulle jag också vara
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-10-02 12:11:41 följande:
    var in och klämde på en Urban igår på barnens hus.. och guuuuuuud vad jag vill ha en!! Ångrar såå mkt att jag sålde den sista.. *buuuhu*
    Spännande, ska nog åk aoch kika på den imorgon.

Vad ska ni göra imorgon? På fm? Jag och Adam kanske åker till Fenix en sväng, det är fortfarande på fredagsförmiddagarna va?
  • Starlet1
    MiniMie skrev 2008-10-02 12:31:55 följande:
    hahahahah.... toppen!!Föresten läste jag på Ina´s blogg idag att minirodini-kläderna anlänt..och hon behåller ALLT själv.. hahah.. tydligen väldigt fina tryck =)Och om någon är sugen på att tjuvkika så har dom förskyltat lite i butiken nu.. så kika förbi på borganäsvägen 33 när ni är på stan ;);)Butiken kommer för övrigt att heta tre äpplen hög.. och är någon intresserad av en förhands-öppning-kväll (eller vad de heter) så säg till mej, då jag blivit ombedd att samla några namn och adresser åt henne inför, tjuvstarten!
    Åh vad spännande. Gillar sånt.

Jag var i Sågmyra idag, blev lite inköp i alla fall.
  • Starlet1
    Nirnaeth skrev 2008-10-02 15:04:32 följande:
    Nån mer som kollade på VBÅ idag, och blev en aning känslosam? När Abe kom hem, och säger till Lexie: Ja, jag har kommit hem till dig!Och hon slänger sig i famnen på honom..Oh my god..jag bröt ihop totalt!Att jag är en nörd har vi nog redan konstaterat för längesen Jag blir lite extra känslig när jag är förkyld. Brukar mest bara håna VBÅ, även om jag följer serien slaviskt. Men idag..usch.Sådär, nu ska jag gå och skämmas en stund och tröstäta mina nybakade kolakakor
    Åh, det missade jag, får ta och spela in reprisen imorgon . Fast jag gillar inte den serien
Svar på tråden Poppispinglorna