• tejp

Poppispinglorna

Nedina skrev 2008-07-17 07:13:48 följande:
    Morrn morrn!En liten fundering...Era drygt ettåringar, när somnar de på kvällen och när vaknar de på morgonen?Håller på att bryta ihop över Melvins sovvanor. Han är uppe till 20 på kvällen och vaknar ändå 05 på morgonen!
    Moses lägger sig mellan 20.30-21.00 och sover till 7-8.  Ganska lagomt tycker jag
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2008-07-17 13:53:38 följande:
    Jag håller på att få frispel på alla roliga webshoppar som har sommarrea nu!! Eller rättare sagt; mitt bankkonto håller på att bryta ihop.. Har precis köpt vinteroveraller till barnen, och igår fyndade jag lite fina kläder. Luckylittleme.se har enoooormt snabb leverans! Skickade ordern igåreftermiddag, med kortbetalning, och idag är kläderna här Det hade nog varit billigare att stanna i skogen resten av veckan..haha
    Här ramlade en otroligt fin småfolk ner i lådan idag Plånboken får väl skylla sig själv när det inte blir nån sommarvärmeFundersam
  • tejp
    IDAG BÖRJAR VÅRAN SEMESTER!!!!

Gud va skönt, nu är vi lediga ihop ända tills skolan börjar igen den 18e augusti!

Nu gäller det bara att hitta på något att göra då...Räcka ut tungan
  • tejp
    lindi skrev 2008-07-18 09:48:30 följande:
    så här blev den
    Va fint det blev!!
  • tejp
    lindi skrev 2008-07-19 09:52:23 följande:
    tejp! du var nyfiken förut på tuvas säng, såhär blev det! saknas golvlister än men iaf

Åh va fint det blev!! Supersnyggt!

Vi har börjat med våran säng nu idag, Jacob snickrar förfullt nu. Så jag får väl återkomma med bilder när det är klart så du får se!

• tejp
    lindi skrev 2008-07-19 20:20:41 följande:
    tack för alla snälla komentarer ja visa gärna hur det blir, alltid spännande när någon bygger själv hur ska ni göra?

Vi bygger en väggfast loftsäng. Har fått idén från ett inredningsprogram som var för ett bra tag sen. Är lite svårt att förklara, men det går undan så bilderna lär inte dröja alltför länge

• tejp
                                           Grattis Moa på 1årsdagen!!!

Shit va tiden går!!!Förvånad Nu har vi alla 1åringar va? Nästan iaf

Jag håller på att måla ytterskivan på sängen, känns rätt spännande å se hur det blir. Igår och idag målade vi om fondväggen också.
    Känns så roligt att renovera igen!!!Räcka ut tungan
  • tejp

Hejhej!

Marit, hur går det med malvas utslag? Är det bättre?

Märks att vi är i byggartagen härhemma igen för jag hinner knappt slå mig ner vid datorn alls. fast vi gör ju en hel del andra saker också förstås, ÄLSKAR semester!!!

Hur är det med allihopa här? Ska vi inte försöka ta å ses nånting?

• tejp
    Starlet1 skrev 2008-07-23 10:25:35 följande:
    Kanske inte dockvagn, men en dammsugare är jag på jakt efter. Men det finns inte nånstans. Är det nån som sett nån som ser realistisk ut?
    Har du kollat på barnens hus, där brukar dom ha Om det är en leksaksdammsugare du ska ha alltså
  • tejp
    smarties skrev 2008-07-24 15:22:50 följande:
    Alla kompisar är helt plötsligt omöjliga o få tag på, syrran har barnvakt o ja, hm... :)
    guuud va konstigt!!!
Svar på tråden Poppispinglorna