Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-07-24 21:51:16 följande:
    ååå så skönt.. jag å karro var på kupolen helt utan barn innan det var oxå skönt.. :)
    åå.. ska dit morrn och fixa naglarna..
    Vill också shoppa.. :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

usch va mycket åska :( Jag som är rädd...

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Smaries: Vilket är datumet ni gifter er?

Här så längtar jag efter semester så det skriker om det.. har ett pass kvar nu :( Uuuuh, hur ska ja klara av det. Vill ju vara ledig i värmen!
    Idag blir det iaf båt åkande i Torsång/Ösjön...

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Linda77 skrev 2008-07-29 17:45:05 följande:
    Hej!Måste få låna er tråd igen Är det nån som vet varför Polarn och Pyret på Kupolen är stängt? Är det för alltid eller tillfälligt?
    WHAT!??

Ingen aning Nu blir jag fundersam... personalen kanske är sjuk?
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-07-29 18:24:09 följande:
    men partypingla Ska man ut vill man ju vara sådär snygg igen du vet 
    ja verkligen!  Jag räcker upp handen jag med! Kyss
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Linda77 skrev 2008-07-29 18:27:21 följande:
    Nej, alltså fanns inte ett klädesplagg kvar därinne och på lapparna som fanns stod det att de hänvisade till butiken i Falun.Har ju inte hört nåt om att de ska stänga så det kändes så konstigt. Nu är det ju inte jättelångt till Falun, men ändå....
    jaha...vad skumt. Jag var in där häromdagen och pratade då med Martina och hon sa inget alls om stäning.  Bara att hon funderade på att hänga ut vinterkläderna!   
    Jajja... blir billigare för min del iaf. Är ju aldrig i Falun och shoppar..:(
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-08-04 09:14:27 följande:
    Xander började också idag..och jag hade väl kanske förväntat mig att han skulle vara lite tveksam, vilja ha mig kvar en liten stund..eller iaf sitta i knät och säga hejdå. Men icke..han sa inte ens hejdå, utan bara kutade iväg. Kvar stog jag som ett fån..Utan blöja är han också, det har gått jättebra här hemma, men man vet ju aldrig. Skönt iaf att det inte är så jättemycket barn tillbaka än, då är det kanske lite lättare för fröknarna att hålla koll. Packade iaf väskan full med kallingar, byxor och strumpor
    Här har vi lämnat W idag, hon ska gå Må-On sen så är hon ledig tills inskolningen av E börjar den 18.Gråter Hon är numer också blöjfri, så det blir spännande och se hur många byxor det går åt, har skickat med ett gäng ifall att! Hemma & nattetid är hon jätteduktig, men när hon leker ute och så så måste man ständigt påminna.. 

Vet du vilken som fått den lediga tjänsten på täpp? Ung/gammal? 
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-04 10:17:29 följande:
    Nuuu är vi hemma igen... gud va bra det gick.. Ingen var rädd eller ville bli buren eller så utan lekte på. När vi skulle gå hem ville Havanna vara kvar där. Vaddå gå hem??? Blir nog bra!!
    Sköööönt..
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-04 10:31:08 följande:
    Gud va era barn är duktiga å slutat med blöja... Havanna kan klara sej utan bra länge.. Men så får hon nått ryck å ska ha blöja..  är lixom inte självklart att hon ska vara utan..  Men men det kommer väl!
    Ja, allt kommer när dom är redo. :)
     Det var så det började för W, och sen så har hon ratat blöjan helt nu under sommarn.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2008-08-04 19:34:32 följande:
    Vadå så det är stängt för gott alltså??  Fy vad trist..Men varför har det inte sagts nånting om det??
    Konkurs. Det hålls hemligt långt in i det sista.
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna