Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

När vi har rest så har zappen gått som handbagage UTAN PROBLEM... Såå skumt.

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    tejp skrev 2008-08-27 13:17:58 följande:
    Beror kanske på vad man flyger med för bolag då. Fritidsresor, ving och apollo har iaf 5kg som max per person i handbagage.  Jag ringde tom till flygbolaget och frågade ifall man fick räkna ihop fleras handbagage och det fick man INTE. Så antingen reste ni när det var andra handbagageregler eller så hade ni jäklig tur!!!Hursomhelst är det ju trist!
    supertrist!
    Vi reste först med Apollo, och sen med fritidsresor. :S
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-08-27 11:06:44 följande:
    Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :DJag har saknat jobba SÅ mycket!
    sköönt för dej! =))
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-28 10:45:30 följande:
    Idag var det en rejält ledsen kille när mamma skulle åka från dagis han har ju pipit till bara inte ens det vissa dagar men idag blåhöll han mig och grät hjärtskärande ringde dagis och det hade gått över som tur var,men fy vad jobbigt att åka ifrån en så ledsen pojk
    javisst är det jobbigt!! :(

Idag är första gången E inte har gråtit när jag lämnat henne.. så idag känns det bra för mig!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Grattis på 3årsdagen Xander
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    tack marit (och Karin) för vällingen igår kväll!! :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Vi har varit på kalas på Charlies lekland, sen på travet idag..
    Träffade Jenny och Isac där :) blandannat!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    smarties skrev 2008-08-31 20:08:44 följande:
    Vad har ni för sängar till era små? Måste utrusta barnens blivande rum med bra sängar nu.. :)
    Jag har Hemnes (?) ifrån IKEA till barnen.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

tjoo =)

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-09-02 09:30:33 följande:
    Nån som vill ta en fika eller nåt på torsdag. Då är jag och Adam lediga. Tror jag inte behöver lämna honom på dagis då. Det beror lite på hur det går fram tills dess. Om han kanske behöver vara där nån timme för rutinen. Men jag hoppas jag kan ha han hemma hela dan. Känner mig ju som en bov ändå.
    Torsdag passa mig fin fint! :) Vi är lediga då..
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna