Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Nirnaeth skrev 2008-08-04 10:34:56 följande:
    Visste inte ens att det var en ledig tjänst! Vem är det som har slutat?Är W utan på nätterna också? Duktigt! Här vågar vi inte ta bort nattblöjan riktigt än. 8 av 10 nätter är den helt torr, men ibland pinkar han som en häst, så det skulle bli rena syndafloden i hans säng.
    Det är Cecilia på Älvan.. tyvärr, hon var superbra.

Det hade inte gått så bra för W idag :( Hon hade helt glömt av sig, och fröken hade "inte tid och påminna"   Alltså, hur SVÅRT kan det va att påminna henne att gå på toan var/varannan timme?
    Hon har kissat i sängen 1 gång sen vi slutade med blöjor på dagen. Har sånt skydds-grejs över madrassen ifall att och det har bara behövs tvättats en gång.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-04 20:55:20 följande:
    Är det nån som är sugen på lite party i helgen då??
    *räcker upp handen*

Fast jag ska till Lindesnäs, på lindesnäs-natta och på lördag ska jag ev på kräftskiva.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-05 22:26:14 följande:
    Måste bara visa vår fin fina renovering som jag och min syrra pysslar med.. :)  vasstorp.blogspot.com/
    Jättenajs! :))
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-06 21:09:46 följande:
    Den 28/8 kl 18.30 ska jag ha Me and I party för de som är intresserade :)
    Jag vill!!! :)
    Är nyfiken på nya kollektionen!
    Starlet1 skrev 2008-08-06 21:43:02 följande:
    Tja, ja nåt hittar jag gärna på. Och så måste jag ju träffa Michaela. Har fortfarande Elwiras födelsedagspresent här hemma i påsen . Vet nån hur vädret blir?

Hihi, ingen fara

Jag har ju FORTF Adams byxor(el body?) ju som lilla E lånade på ÖF för flera herrans månader sen..

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-08-07 08:34:50 följande:
    ...kikade in hur man låg till med graviditeten.. glömmer lixom bort att räkna..och..hade jag gjort nu med, två veckor fel.. är nu bara 60dagar kvar till detta är "över". 8veckor.. inte 10 som jag hade trott....urk..tiden går undan.Namn som vi komit fram till:Theo / TeodorAntonOliverVar gärna med och tyck..eller gr fler förslag.. för de här var ju ritkgit svårt.. vi som kollade kön bara för att de skulle vara enklare med just namn/köns biten.. de har blivit allt annat än lättare... =/
    Theo gillar jag! :)

Alfred? Anton är också okej :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

GRATTIS SMARTIES på BRÖLLOPSDAGEN! :) Idag blir du FRU!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Nån som vet vart man kan köpa quinny zapps åpåsar? Har inte hittat på någon svensk webshop.. *suck*

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-08 08:58:58 följande:
    Nu är bägge mina barn på dagis.. ensamna.... :)  Gick jätte bra å lämna dom..
    Skönt att ni snart har inskolningen klar och att den funkar..
    Vi börjar vår den 18..  Jag tror ärligt talat att det inte kommer att gå så bra för lilla E. Hon är väldigt mammig.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Vad väger era 1 åringar!? Eller vad vägde era barn vid 12-13 månaders ålder?

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-08 09:19:42 följande:
    Oj vad vägde Malva? 11800g nånting tror jag...
    Ok, Havanna då?

Det var hit en 10 mån bebis på besök, och hon var vägde mer än E.  Nu ligger ju E iofs på nedre kurvan men det är intressant att jämföra lite. Hon väger 9,3. Wilma vägde vid samma ålder 2 kg mer :)
    Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna