Inlägg från: Michaela83 |Visa alla inlägg
  • Michaela83

Poppispinglorna

Starlet1 skrev 2008-08-18 13:47:16 följande:
    Det är bara Adam och en till som ska inskolas nu i höst. Och den andra, minns inte om det är en tjej eller kille, kommer på onsdag, så idag och imorgon är jag ensam förälder där.Hoppas det går bättre nu till veckan för lilla E.

M ska ta resterande vecka, så jag hoppas de går bättre då! :)

Kul att det gick bra för Adam!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-18 14:50:06 följande:
    vi har oxå en timme/dag denna vecka! Hoppas det går bättre imorrn för lilla E! Vad sa W idag om att E skulle med då?
    Hon skrek hemma innan vi skulle åka: "neeeej, tia inte till dagis", men sen när vi väl var där så sa hon inte ett dyft   Hon visade alla saker, och hjälpte till och med att ta av henne  skorna!  
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-20 08:53:34 följande:
    Go morron tjejjer...   ursh va dåliga vi är på å skriva här nu...  alla har väl fullt upp med dagis å skolor å sånt kan jag tänka.. ;)
    Ja, jag försöker njuta av semesterns sista dagar! Börjar jobba på Lördag.. men det ska bli najs!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

Här gör jag inget.. Har jobbat igår, och ska jobba imorrn.. Hej då semestertider!!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

här har Wilma feber, så jag VABBAR för första gången i mitt liv... svärmor tog lilla E till dagis. Tydligen hade det inte  gått så bra för hon hade "bara" setat med en fröken i knäät hela tiden. Men enligt mig så är det ett stooooort framsteg!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    Martha skrev 2008-08-25 16:52:52 följande:
    Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
    kommer gärna, om det löser sig med div saker.
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    znoozan skrev 2008-08-25 19:31:30 följande:
    hojta till om du lifta med!
    åh tack!absolut!!!
    Martha skrev 2008-08-25 22:35:28 följande:
    Hoppas du kommer.. :)

Det hoppas jag med Jag håller på och bli en bitterfitta (ursäkta) så jag lär uuuuut!

Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-08-25 22:33:39 följande:
    weee... min underbara sambo har idag införskaffat mej en aldeles EGEN dator... *lycklig*Han är den bästa...en bärbar dessutom så nu mer kan jag äntligen få ligga när jag surfar och slipper ha de där trycket på magen ;) Hehehhe....*lyx problem*
    skönt med bäris!!
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2008-08-25 22:46:07 följande:
    verkligen skilllnad... ;)Prata ju om de idag när jag var hos dej...men, hade knappast förväntat mej att han skulle komma hem med en åt mej ;)
    super, bara tacka å ta emot! :)
    Wilma -05 & Elwira -07
  • Michaela83

hejhej..
    Här går dagis inget bra.. E hade skrikit idag när vi lämnade henne :(

Kan inte ni i tråden hålla era öron öppna, ifall ni vet nån som ska sälja lgh/radhus i Gylle/ Örjansgårdarna eller därikring! Skulle va riktigt snällt!

Wilma -05 & Elwira -07
Svar på tråden Poppispinglorna