Inlägg från: Starlet1 |Visa alla inlägg
  • Starlet1

Poppispinglorna

Martha skrev 2008-08-25 16:52:52 följande:
    Har jag sagt föresten att jag har Me and I  Party På torsdag om nån är intresserad??!!!
    Jag kommer gärna. Och Adam också
  • Starlet1

Nu ska vi snart till dagis. Det regnar här. Han ska äta där idag igen, men det kommer nog inte gå idag heller. Han kommer gråta direkt, jag vet ju det. Känns jobbigt. Men jag får väl toan städad idag med

• Starlet1
    smarties skrev 2008-08-26 11:03:19 följande:
    Jahapp, nu har magsjukorna börjat härja på förskolorna..och undrar hur många som blir sjuka idag med tanke på den stora träffen vid Gammelgårdarna..:)
    Nä, vad drygt. Åh, magsjuka vill jag inte vara med om igen, fast jag inser ju att jag kommer få vara med om det igen.

Adam kräktes natten mellan onsdag och torsdag, men bara en gång. Men jag höll mig hemma flera dar efter det.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-08-26 11:09:29 följande:
    Jag ska ladda upp med proviva och blåbärssoppa o gud vet vad ifall att.. :P
    Låter som en bra plan.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-08-26 11:11:54 följande:
    Åh, ska hämta sessan om tjugo minuter, hon har varit på dagis 9-11.30 idag..få se hur det har gått. :)
    Visst är det lite spännande också. Jag ska hämta Adam 11:45, han har varit där sen kl 10.
  • Starlet1

Det gick bra för oss också. Han hade lekt och ätit mycket. Nu är han jättetrött och grinig. Imorgon ska han sova där.

• Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-08-26 13:44:54 följande:
    hejhej..Här går dagis inget bra.. E hade skrikit idag när vi lämnade henne :( Kan inte ni i tråden hålla era öron öppna, ifall ni vet nån som ska sälja lgh/radhus i Gylle/ Örjansgårdarna eller därikring! Skulle va riktigt snällt!
    Vad jobbigt. Hade hon skrikit hela tiden? Det kommer säkert gå bättre.
  • Starlet1
    tejp skrev 2008-08-26 20:53:04 följande:
    Hejhej!Hur är det med alla? Jag hinner knappt in på fl längre. Ringde flygbolaget idag för att höra om zappen verkligen gick som handbagage, och det gjorde den INTE! Inte varken med eller utan hjul på. Inte i mindre väska och man får inte lägga ihop flera handbagage för att det ska gå.Så nu till frågan, skulle ni ha tagit och checkat in den eller pajjar dom den i hanteringen då?
    Drygt när det är en vagn som man är rädd om. Vi hade Babytravelsulkyn med oss. Det är en med båge runt och suflett, men den är kass ändå. Det var drygt att ha den en hel vecka, men samtidigt så är vi ju inte rädda om den och då känsdes det okej att flyga med den.

Men om det går att hyra vagn på stället, eller det ingår, så skulle jag nog ta det, smidigt.
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-08-27 11:06:44 följande:
    Oiii nu vet jag inte var jag ska ta vägen, fick just ett samtal från ett annat företag som jag sökt jobb på, o dom vill träffa mig imorgon redan..jag kan bara gå runt och hoppa här :DJag har saknat jobba SÅ mycket!
    Spännande. Håller tummarna.
  • Starlet1

Har hämtat en glad liten kille nu som sovit drygt en timme på dagis. Jätteskönt. Han hade somnat i frökens famn och inte skrikit när han vaknat.

Svar på tråden Poppispinglorna