Inlägg från: znoozan |Visa alla inlägg
  • znoozan

Poppispinglorna

tejp skrev 2008-08-11 12:54:19 följande:
    Jenny!!!! Har du de röda plyschisarna från lindex? Å isf? är det samma röd som kanterna på molobilarna?
    mms:ade bild,men det var svårt att få den bra,veloren är svår att få rätt färg påFundersam
    kantbanden är ljusare,men stjärnorna mörkare röd!
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan

Ska vi hitta på nåt på fredag allihopa om alla kan då? vad ska vi göra förresten,fika eller luncha? (eller rätttare sagt: vart ska vi bli portade när busungarna river stället )

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-11 21:08:08 följande:
    Vilken tid ska vi säga då??
    Mot lunch då? boka in soligt väder så vi kan äta på altanen
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-08-11 21:13:22 följande:
    Vi åt sallad från trafikcafét idag, jättegott. Brukar handla där när jag är på stationen. Currydressingen är kanongod . Och så kommer Sara med och hon ska påminna mig om Ewiras present.

jag brukar ta tzatziki *mums* usch nu blir jag hungrigRäcka ut tungan 

• znoozan
    Martha skrev 2008-08-11 22:13:17 följande:
    Mina flickor går på dagis till kl 12 på torsdag men vi är ju hemma strax efter så då kan ni väl dyka upp... :)
    Låter fint det
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-12 11:52:45 följande:
    Gaah kan ju bli tokig för mindre... ska till och laga lunch... finns inget... :( eller jo det finns typ fiskpinnar men ingen remoladsås.. (det måste man ha till) och det finns fisksås (sån panna) men ingen fisk.. Så här drygt när det bara finns en sak av allt..  Ringde min käre sambo som är på sitt jobb en stund för att höra när han tänkte behaga sej hemmåt.. jag börjar jobba 13.30..  Tänkte han kunde handla nått kompiment på väg hem.. Men nää istället fråga satte han vad jag hade gjort när barnen var på dagis?????? Hallåå sen när är det jag som ska handla??? varför handlade inte han själv i går för??  Får väl sno i hop nått här hemma men gissa vem som får handla sen.. 
    Typiskt! Jonthe brukar ha sötsur sås till fiskpinnar (han har det till allt!!!)! såndär i glasflaska som är god till kina/thaimat!
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-13 11:01:10 följande:
    Hejhej!Va gör ni idag?Jag ska åka till kupolen en sväng å shoppa. Barnen lär ha lite nya kläder bla. Ses vi imorn hos marit?
    ja visst ses vi väl imorrn hoppas det blir fint så vi kan sitta ute
  • znoozan
    tejp skrev 2008-08-13 22:32:27 följande:
    hoho., vaaa gööör niiii?
    ligger och samlar kraft att gå ner å poppa popcornRäcka ut tungan Isac är vaken 08.30-22.30 utan att sova middag och utan att ge mamma nån lugn stund   fattar inte hur han orkar?
    Idag var han iaf trött en liten stund hemma hos Marit,sen skulle vi handla då var det kört igen,full fart runt coop och ville fylla kundvagnen med annat än vad jag tänkt
  • znoozan
    Martha skrev 2008-08-13 22:50:08 följande:
    Guuud vilken Babyboom i den andra blge tråden.. :)
    hihi verkligen,här är det dagisboom ist
Svar på tråden Poppispinglorna