Inlägg från: Skräpis |Visa alla inlägg
  • Skräpis

Nagelbitare???

Jag biter oxå. Har gjort det länge men lyckades sluta ett tag. Mitt knep var att ha ngt i handen när jag satt still vid tv:n eller nån annan stans. Bra tips att ha med är en stressboll eller nåt annat man kan sitta och krama på så man inte börjar bita av automatik. Försöker oxå att tänka på att inte bita men ofta glömmer jag det när jag typ sitter still och läser eller inte har ngt i händerna. Är man händig kan man ju alltid virka eller sticka typ. Långt och svammligt men kanske lite hjälp till någon.

• Skräpis

Tycker att Suzannas ide var bra peppningstråd för oss!!! Jag är med. Ska på semester om 5 dagar så då kan jag inte kolla FL på 2 veckor men det SKA gå.

• Skräpis

Jag är definitivt med i "sluts bita" klubben börjar med dag ett imorgon 15/6. Måste köpa ngt att pyssla med bara korsord e bra för då koncentrerar men sig på annat. Go girls!

• Skräpis

Inte bitit idag jag heller.Diktig flicka hi hi :-;
    Tror att nagelfixning kostar runt 500 i månaden och det har inte jag råd med just nu billigare att köpa naglellack och förstärkning.

• Skräpis

Inte bitit idag heller! Känns så bra och jag är riktigt stolt över mig själv. Är även stolt över er andra som inte bitit på snart 2 dagar.

• Skräpis

Tillbaka efter semestern och är så stolt över mig själv. Inte bitit på 2 veckor
    Känns ju lite ovant med lite längre naglar men nu kan jag snart sätta lite färg på dem så biter jag ännu mindre. Lycka till till oss alla som försöker!

• Skräpis

Hur går det för alla? Har inte bitit på över 3 veckor nu och naglarna är fina.
    Lycka till och go girls!

• Skräpis

hur går det för alla? Jag e stolt har inte bitit av någon alls bara nafsat lite i ena hönet men kom på mig själv och tog fram nagelfilen istället. Heja oss

• Skräpis

Kul Venus! Jag håller med Iors syster vad är "kvinnligt"? Vet att nerbitna naglar inte är jättefint men det är absolut inte äckligt. När man biter så är det svårt att sluta man måste ha någon som stödjer en och man måste framför allt ha bestämt sig själv!

Svar på tråden Nagelbitare???