• tii

Nagelbitare???

jag är nagelbitare.. haha.. o ja biter på huden runt om oxå.. *ÄCKLIGT* men ja kan inte hjälpa de.. haha.
    oså jobbar ja inom vården.. o då kan man inte ha långa naglar..

• tii

Malmos :

jag vet.. de är skitäcklit!!! ja jobbar på ett demensboende, men ändå kan ja inte sluta bita. jag gör de utan o tänka mej för. särskilt om ja kollar på film eller om ja är rastlös.
    fast jag försöker verklien att INTE bita på jobbet.. väldigt ofräscht..

de känns som att ja aldri kan få fina händer.. har bitit så länge ja kan minnas..

• tii

Venus:

precis.. finns de inte AN = (anonyma nagelbitare) hihi

hej ja heter tina o ja är nagelbitare.

näe, skämt åtsido.. NÅGON som har tips på hur man slutar????

• tii

Xyra:

de har ja försökt, att min sambo skulle va "nagelbitarspolis" ja sa till han o slå mej varje gång (typ på armen) ja bet.. men han slog så hårt så han fick sluta me de.

• tii

precis.. ja hade oxå stopp o väx när ja var liten.. fast de smakade skit. när man bitit ett ta hade man ju "ätit" upp de äcklia.. så de funkade inte på mej heller..
    Hahahah

va ska man göra?

• tii

Venus:

jag försöker oxå från och med imorron!

• tii

kom igen nu flickor.. *o pojkar* imorrn slutar vi.. okej??

• tii

venus.. jaa.. men nu måste vi försöka.. får köpa hem massa godis elle nåt, som man kan äta upp.. de är lite godare än naglar.. (: sen är ja så äcklig oxå så man lägger ju naglarna på bordet oså om man tittar på tevi.. haha.. usch.
    jag blir nästan äcklad av mej själv nu..

• tii

Babylangtan :

inte ja heller... men imorrn ska vi försöka.. är du me? Jaaa

• tii

Venus: *skrattar* här ligger de me naglar oså.. ja försöker ge lite näring åt blommorna me mina naglar. men nu är de slut på de!

GO GIRLS!

• tii

vilken bra idé. (: de här kommer vi klara! (: just nu har ja inga naglar alls.. o fingrarna är helt röda.. hihi.

• tii

det har gått ganska bra för mej ida me.. har kommit på mej själv flera gånger me att börja bita.. men ja sllutar direkt. *duktig*

• tii

jag har inte heller bitit! får se hur de går resten av dan.. men ja börjar jobba klockan fyra, så de ska no gå bra!

• tii

Ida hare inte gått bra för mej..
    upptäckte strax efter mitt förra inlägg att min lilla marsvinsbebis Freja har dött..
    har vart hur lessen som hellst ida.. o därför bitit en massa.. )):

hoppas komma igen i morron.. men de känns tugnt..

• tii

ida känns de lite bättre.. nu ska ja ta nya tag. *lovar*

tack så mycke skräpis för tröstkramen..

• tii

har klarat mej hyfsat! (: har inte rört naglarna iaf.. värre med den torra huden runt om.. o alla "hudgrejer" som sticker ut.. dom vill man gärna dra bort.. men ja försöker verklien låta bli!

• tii

Venus.. va duktig du är! *stolt* hihi
    ska köpa nagelfil oså nu i veckan, har inte kommit ut på stan än.
    åh va rolit de ska bli me sommarfina naglar om *hrm* nåra veckor!

• tii

suz.. grattis! de känns som om ni är duktigare än va ja är på de här.. naglarna kan ja låta bli även om de är svårt.. men nagelbanden!! måste no sätta på mej stora vantar för o låta bli dom. men ja försöker, o de SKA gå!!!

• tii

mina naglar börjar synas ovanför fingertoppen nu.. *stolt* men MÅSTE köpa en nagelfil!!! annars är de nästan kört.. men mina händer ser faktist rätt fina ut nu.. på långt håll iaf..

Svar på tråden Nagelbitare???