• Venus

Nagelbitare???

Tii Jag spottar ut dem på mattan eller in under databordet
    Min sambo har sett detta 1 gång på 3 år och sa bara "Oj va fräscha vi var här då" och så flyttade han sina fötter från mattan Men dagen efter hade han glömt av det

Men å andra sidan, hans tånaglar som ligger spridda i badrummet är inte så mysiga de heller

• Venus

Tii Gillar blommor naglar??? Det visste jag inte

Funderar på om jag en gång i veckan ska ta kort på mina naglar Lite svårt att ljuga för sig själv och andra om dem då

Dessutom måste jag köpa ordentlig nagelfil, det hinner jag nog imorgon mellan sjukgymnasten och BVC Annars är det ju dödsdömt med alla flisor som finns "Jag ska bara"

• Venus

Jag har naglar, men det är inte många mm "vitt", mina naglar verkar dock växa ganska fort just nu... Inte för att det är någon tröst, gör ju bara så att jag biter mer på dem

Men jag får ont i fingertopparna ibland Jobbigt när man sitter framför datorn och skriver...

• Venus

Hej hej

Gått ganska bra idag...
    Har dock bitit av 2 flisor som suttit vid sidan av nageln, ni vet sånna som gör ont...
    Sedan har jag varit påväg några gånger at stoppa in naglarna i munnen men hindrat mig själv...

Hann inte köpa någon nagelfil idag, men det löser sig nog snart ändå...

• Venus

Akrylnaglar är skitsnyggt, men jag har inte råd med sånt...
    Sedan så misstänker jag att det Venla beskriver skulle hända mig, jag tror inte det händer alla, men jag med min tur skulle få det så

Jag är på dag 2 utan att bita på naglarna
    Jag satt igår kväll o kollade på "film" med min sambo på TVn och lite då o då åkte en nagel in i munnen, men jag bet aldrig Plockade ut fingret väldigt fort...

Det jag stör mig på just nu förutom nagelbanden då *suck* Är att naglarna är oregelbundna i formen, eftersom man bitit på dem så är det ingen "normal" form på dem...

Jag behöver en nagelfil *suck* Fram tills dess kommer jag pilla på naglarna som bara den för att "riva" för att se om formen blir bättre

Men jag känner mig stolt Jag har inte bitit på naglarna på 1½ DYGN!!!!

• Venus

Tii Bra jobbat!!!

Ja mitt största probem är ju när jag sitter framför datorn, speciellt på kvällarna när barnen sover...

• Venus

Olja under nageln??? Nä usch, då sätter jag hellre ner naglarna i ett bad med YES efter att jag gjort något...
    Men oftast brukar mina naglar bli rena när jag tvättat håret

• Venus

Ja, jag är jättestolt över er allahopa som verkligen försöker lyckas med det här...

Jag har försökt gnaga 2 gånger idag, men kommit på mig själv och drar ut fingret snabbt som attan

Imorgon ska jag åka till stan med mina barn och då ska jag köpa mig en nagelfil

• Venus

Tii *kram*

Kusin Vitamin, trist, men nya tag som gäller...

Själv känner jag mig riktigt stolt, har klarat mig förvånandsvärt bra (bättre än att sluta äta godis i alla fall )
    Höll på att bita av en nagel idag, men jag gnagde bara på den, den gick aldrig av...

Sedan har jag och barnen varit i stan idag Så då passade jag på att smita in på HM och köpte ROSA nagelfilar Sånnadär sandpappersfilar (5-pack) och så en såndär lite större, snyggare sak, tänkte att man kunde få känna sig lite exlusiv när man sitter på kvällarna o fixar naglarna
    Gillar egentligen inte rosa, men eftersom vi inte har några pengar just nu så fick jag handla där jag hade presentcheckar

Så ikväll ska vi börja forma, forma till det lilla som finns så att jag kan sluta pilla på dem för att det finns flisor överallt...

Jo jag bet av en såndär flisa idag, men jag måste ju få bort dem annars fastnar jag ju bara i dem och det gör ont

Lycka till nu allahopa...

• Venus

Grattis Skräpis

Själv fick jag flippen inatt och började städa här så jag filade aldrig mina naglar...
    Drömde att jag pillade sönder en nagel och sedan började bita på den...
    Men nu när jag tittar på den så är den hel

Det sista jag tänkte på inatt innan jag somnade var att jag ville ha snygga fina naglar nu och jag tror verkligen att det hjälper...
    Sedan har nu funderat på hur långa jag ska ha dem när jag väl kommer dit
    För jag hade en förmåga förr att spara dem lite för långa Men det var ju innan jag fick barn så då gjorde det ju inte så mycket

Svar på tråden Nagelbitare???