vilka är det som köper Euroshopper/Eldorado`s produkter?
Köper ni Euroshopper o Eldorados produkter?
Vilka är det som köper dom produkterna?
Tycker de/ni att de är goda eller är det en ekonomisk fråga?
Köper ni Euroshopper o Eldorados produkter?
Vilka är det som köper dom produkterna?
Tycker de/ni att de är goda eller är det en ekonomisk fråga?
Köper förvisso sällan euroshopper, hellre Eldorado.
Men du måste fått några burkar som varit dåliga tror jag. Jag är en riktig finsmakre och har aldrig kännt någon skillnad.
Vi köper vissa grejer Euroshopper. Mycket är skräp, men hittar man nåt som funkar sparar man pengar som man kan ha roligare för! Krossade tomater är helt ok, pappersnäsdukar, vanliga salta chips, har just bytt till Europshoppers kattsand.
Skulle dock ALDRIG köpa kött av billighetsmärke. Inte heller billig utländsk mjölk, då vi har svenska kossor som tom ibland hälsar på i vår trädgård.
Mjölk ska vara ekologisk eftersom det går åt så mycket av den varan hemma.
Marlene B: Minns inte vad jag köpt för majs men jag kan inte påstå att jag tycker Green Giant är prisvärd (köper iofs oftast fryst). Däremot håller jag med om det märkliga i resonemanget om att köpa något undermåligt bara för att det är billigt (Ariel köper jag iofs inte men det är för att jag har andra jag är mer nöjd med. Och för att inköpsställena ofta bara har den parfymstinkande varianten iofs.). Av samma anledning kokar vi OT buljong själva och köper sällan färdigmalt kött; min man påstår att det bara är kvalité på sådan som mals framför ögonen på en (tur att det finns manuella charkar på vettigt avstånd).
Om dina kompisar gör kass sås verkar inte ha med lågprisprodukter att göra på beskrivningen (Grädde använder vi aldrig i matlagningen men någon mjöl-vatten-och sojavariant på sås ses inte här.)
Marlene B: "Willys vetemjöl fungerar lika bra som kungsörnens."
Bättre. Det fick bäst i test där jag läste.
Ang tvättmedel har jag aldrig haft något så bra som Ajax men fick sluta med det när de slutade med sin parfymfria variant. Avskyr tvätt som stinker parfym. Fick tvätta om för att bli av med lukten när jag testat deras parfymerade.
Och ang Ariel, hur många tvättmedel klarar av att tvätta rent på endast 30 grader? Det om något är väl positivt om man tänker lite på miljön.