inga fosterrörelser???(Katt)
De är nog ingen fara.De börjar ju bliva lite trångt just nu om där är många ungar i magen.Så vänta du en dag till så ska du se att dom rör på sig.
De är nog ingen fara.De börjar ju bliva lite trångt just nu om där är många ungar i magen.Så vänta du en dag till så ska du se att dom rör på sig.
Har där kommit några kattungar än.Hur många i så fall.
Har hon blivi tjock då.Ja de är ju svårt att veta när hon blev med kissarna.Man går ju inte efter dom precis.Men verkar hon må bra då.Har hennes spenar blivit lite större.Helt plötsligt så finns dom bara där.Eller så vill hon att du ska vara med.Och då går hon efter dig hela tiden.försök att vara med henne under tiden.Om dom vill.Ska bli skoj att höra vad de blev och hur många.Alltid kul med tillökning.
Försök att sätt dig ner och locka på henne.Har du bäddat till henne.Och visat henne de.Hon vill ha lite närhet nu.Hon har ont tror jag.Dom har väl samma sorts värkarbete som vi har.Ha henne i din närhet hela tiden.Och prata med henne.Så blir hon trygg.Om de ska ta hela natten så försök att vara där.Spännande.
Hej hur mår kissen idag då har där blivit några kattbebisar än.
Ja de är ju inte så lätt att veta vad en katt känner.Men han anar nog något skulle jag tro.Att hon verkar lite orolig kanske.Är dom annars bra kompisar då.
Ja men jag tror att han känner att de är nått speciellt som ska hända.Hon har kanske gått undan en stund för att få lite ro.Dom behöver de när dom ska föda sina bebisar.Lite lugn o ro.Hade du bäddat till henne.
Ok Men hon har kanske fått lite värkar och då vill man ju precis inte äta.eller hur.För du har väl barn du med.
Nu ska jag snart gå och sova.Om där kommer några kattungar i kväll skriv då de imorron är du snäll.Har tänkt på henne i dag.Man blir så känslig när de gäller sånt.
Jag har inte lagt mig än.19 dagar är ju länge om hon gått över:Och de kan inte stämma.Dom är ju gravida ca 64 dagar.Du får ha lite tålamod så kommer dom snart.