Muminski skrev 2008-08-15 15:26:34 följande:
Jag har mer problem med själva skelettet känns det som, att det är något knas med "gångärnet" där benet sitter i sätet och bakbenet, men jag erkänner lite ont i ryggen har jag ju oxå. Doktorn tyckte inte att jag var överviktig när jag träffade henne men jg har ett bmi på 27. Eftersom jag är tung i mig själv behöver jag träna mycket för att få en bra stabilitet i kroppen. Då kan några kilo hit och dit vara avgörande.Förstår att du är less, men numera vill man inte gärna operera diskbråck.. ja om man inte kan kissa och sådant så gör de ju det..annars är det just träning och pillertrillande som gäller.
jaaa precis där gör det ont på mig oxå.inne i skinkan lixom.
jo jag vet att de inte op,vill inte det heller ,men trött på att gå omkring med smärta.
jag har ingen smärta i ryggen alls.men dom tror att det kommer därifrån iaf, jaja får se ,har magnet röntgat i tisdags.
iaf e jag glad att det funkar så bra med LCHF.
Fast jag har inet alls fattat varför coleslaw inte ska va bra.den innehåller ju majjonäs å yoghurt.egen gjord alltså.
jag gjorde en jättegod shake igår till mellis med barnen.
turkisk yoghurt, isbitar, blåbär, lite banan å grädde tog min portion 2 dl å la i lite fruktsocker till killarna ,mums.
lycka till allihop!!