LCHF tråden 3
slutat med frukten men ätit bär 2 ggr på 2 v.
och du? vad äter du för grönt?
har gått ner 4 kg på 20 dgr å killen som äter samma som jag fast med kohydrater (alltså alla gräddiga såser samt pasta ) har gått ner 6 kg!!! han delar ut tidn på natten sedan lika lång tid men iaf
det e ju jag som behöver gå ner!!!
Iaf så går det jättebra,mår bra . idag ska vi på kalas å jag har bett svärmor lägga undan bara fyllning åt mig så jag inte behöver äta smörgåstårtan -hon gör jättesmarriga
funderar på å göra ostchips å ta med så jag kan äta något till-eller halloumi.
är ganska ofta nåt fel på fl när jag ska in på kvällarna -därav de långa uppehållen.
ja så var kyrkans medarbetar dagar över . men det var inte så mycket frestelser som jag trodde det skulle va.
"fuskade " lite när de andra åt efterätt å kakor så åt jag frukt.tur jag hade med mig det. idag fick jag hoppa över lunchen å gå på stan ist,det bjöds på chili con carne,våga inte chansa. blev kebab sallad ist. har stått still lite igen, men jag har ju inte mått så bra å därmed inte ätit ordentligt.
trevligt å läsa om allt ni varit med om.spec simningen
Imorgon åker fam iväg å bor på hotell å myser,blir nog kebab sallad då oxå.å då ska vi bubbla lite.vi får inte med mellan killen bara.
men det e helt otroligt så bra denna diet funkar -jag har inte varit SUGEN ni vet så där så man kan döda ngn för å få en choklad bit. nä inte en enda gång.känns jättebra. bara mitt ryggonda ville släppa
har varit å köpt cocos fetter men jag tog den billiga 95 kr .är det ngn som vet vad det var för skillnad? hon på hälso kosten visste inte å den andra burken kostade 218 kr.
jag tog en glasburk med brun etikett.
det amakar iaf inget så jag tar det på allt jag äter där det inte ingår smör. få se om det blir lättare nu.
fortf sur för att killen går ner mer än mig fast han äter fett och MASSA kolhudrater.
lycka till alla tjejjor!!
för visst e det inga grabbs som hänger här....