GI rivstart
Jo men nu menar jag och ric 1 dl nötter/1näve de är inte farligt,de rekommendera tillochmedgymmen
Jo men nu menar jag och ric 1 dl nötter/1näve de är inte farligt,de rekommendera tillochmedgymmen
Jo såg att du hade rätt,avacado är en frukt
Du får äta 5 torkade aprikoser
Hejsan jo jag ska fylla på mobilen sen när jag är rik ;)
Är man medlem på giviktkoll så är inte 100 gr förmycket , för jag chattade med Ola lauritzon för jag sa jag har så småa händer så hur många nävar bli de för mig så sa han 1 dl nötter om man inte äter frukt eller choklad också då rusa de i väg . Lchf är inte samma som gi säger vissa
Hejsan är du i fas 1 får du inte äta vaniljvisp ,de ska vqara 5 gr per 100 gr kolhydrater.
Jo men jag litar på ola lauritzonn och han sa 1 dl nötter om dagen ,de är väl 100 gr ?=)
Grattis till din viktminskning,de är ju superbra jobbat
Jo precis 1 dl nötter om dagen är bra
hmm vad duktig du är som åt kycklingsallad, väldig duktig.
Ric, jag äter som kenzi alltså giviktkoll rivstart ,jag frågade en giexpert där eftersom jag har bebis hände så frågade jag han hur mycket nötter jag kan äta och då sa han 1 dl om dagen får du äta, de va ola lauritzon som sa de även David jonsson
kenzie, jag har hört utav fredrik paulun man ska äta kolhydrater efter passet snabba efter passet, långsma innan
Nä man måste inte, men vill man gå ner i vikt så är de viktigt att äta före och efter träning
istället för ägg ,kan du ju äta tonfiskröra,makrill i tomatås, kycklingsallad, broccoli och skinka ,isbergsalladsblad med paprika,gurka,tomat och rulla ihop som tunnbrödsrulle
Det kan ta upp till en vecka innan de märks,men de är olika de där . De är viktgit att dricka tillräckligt med vatten,sova ordentligt,intee stressa
Jo de är väldigt svårt ,till och med ibland är de lättare att lära hund sitta.
nope jag har gått ner 1,6 kg på 3 dgtr