Så trött på...
Otack samma tonåringar, som inte vill ett dugg..
Här åker vi på semester, åker till sommarland mm mm mm. Men ändå är det så TRISST!!!
Är verkligen allt så jävla trisst när man är 15 år???
/Trött
Otack samma tonåringar, som inte vill ett dugg..
Här åker vi på semester, åker till sommarland mm mm mm. Men ändå är det så TRISST!!!
Är verkligen allt så jävla trisst när man är 15 år???
/Trött
Varför måste ungarna med? En normal 15-åring klarar av att vara ensam hemma.

fast innerst inne kanske de uppskattar det en smula. kommer uppskatta det du gjode mer sen när du själv skaffa barn. då kommer det säket ett förlåt
lenabolin skrev 2008-07-22 08:49:43 följande:
Ja, hänga med familjen på semester är väl i alla fall det.
Lämnar inte en 15 åring hemma? jag var då sjläv vid 15, och inget hände. Jag skulle tro alla jag känner har varit ensamma vid 15 ård ålder...
Visst kan man lämna en 15 -åring hemma själv ibland.
Men det handlar också så mycket om att man vill göra saker ihop med hela familjen ibland. När man är 15 år så inser man inte alltid att man bara kan välja allt som är roligast hela tiden.
Det finns människor som står en nära som bryr sig väldigt mycket om tonåringen- och man får faktiskt försöka bjuda till och hänga med familjen på endel saker också.
Jag känner delvis igen mig i mina två tonåringar. Eller kanske mest i min 16 åring. Han väljer ofta bort att följa med på saker, men han vet oxå att åker vi bort hela familjen får han INTE vara kvar hemma själv. Då får han bo hos mormor eller pappa osv. Detta är inte för att jag inte litar på honom eller inte vill ge honom eget ansvar för det har han så det räcker. Men oftast så vill han vara med familjen när vi åker bort o hittar på roliga saker.
Jag tror på att vara en närvarande förälder och hade fler varit det så hade vi inte haft så mycket problemungdomar ute på stan i dag.