• Anonym

magsäcksoperation?????????

undrar om nån här på FL har magsäcksoperation?? jag är 162 cm lång och väger 80 kg!!! 25 år gammal. jätte kul va?? funderar över att operera magsäcken.. men vet inte hur?? vad det kostar?? FÅR jag göra det osv???

• Svar på tråden magsäcksoperation?????????
  • Anonym

kan händ att du kan få göra privat om du bekostar prtaionen själv kostar då någonstans mellan 100 000-120 000kr

• Anonym

Så stor övervikt har du inte, så det är fullt rimligt att med rätt kost och motion gå ner i vikt på egen hand.
    Hörde tidigare om en kvinna som dog ett par dagar efter magsäcksop. Vet inte varför, men det fick iaf mig att dra öronen åt mig när det gäller dessa operationer.

• Anonym

Jag har lite mer än 100kg övervikt o har nu äntligen insett att jag inte klarar av detta själv längre.Jag blir 31 i år o har varit överviktig i väldigt många år.Vägde 100kg som 12-åring.
    Jag har o vill fortfarande gå ner på egen hand,men nu har jag fått problem med mina fötter,ben o rygg.
    Detta är inget lätt beslut att ta o absolut den sista utvägen.Jag e rädd att jag snart kommer att lämna hem.

• Anonym

hur tar man reda på aktuell väntetid på operationer?

Svar på tråden magsäcksoperation?????????