Inlägg från: CottonCandy |Visa alla inlägg
  • CottonCandy

magsäcksoperation?????????

kan säga med egen erfarenhet att du väger för lite för å få en sån operation godkänd... om du skall få den via landstinget *allts ågratis* så måste du ha ett bmi på 40 *tror ja de är* å ska man göra de privat å betala själv *då de kostar mellan 100 000 - 110 000 kr* så har dom en gräns på 35 i bmi..

så ja tror de e kört för din del... men du kan ju alltid konsultera en kirurg å se va han säger

• CottonCandy

Waldo: som fåregående citerade

Slutligen är det intressant när männsiskor kommer med massiv kritik om något dom inte kan bedömma. Att säga att man har erfarenhet med anledning av att kompisar har opererat sig gör mig full i skratt.Nej detta är ingen erfarenhet, detta är hörsägenJag ber på allra ödmjukaste sätt att be dig respektera de opererade genom att inte komma med påstående du inte har belägg för.

vem har skrivigt något sånt? vem syftar du på?? .. måste missat nåns inlägg..

• CottonCandy

vänat : ahh okey

Minisessan.. håller med.. hade själv en vikt på 155kilo..

• CottonCandy
    ztintan skrev 2008-07-16 22:59:18 följande:
    Svar på #86Hej! Undrar om du CottonCandy har barn? Eller du längtar efter barn,liksom jag?Jag har också stor övervikt 123kg och det vore trevligt att "språka" med någon annan i liknande situation.Kram på er alla!
    hejsan ne inte än men e i v 17 nu *s*.. gjorde en gbp for 1 å ett halvt år sen lite drygt.. ligger på runt 101 nu.. eller ja iaf tills inskrivningen..

de e bara inboxa mig om du vill prata :)
Svar på tråden magsäcksoperation?????????