Inlägg från: Elphaba |Visa alla inlägg
  • Elphaba

Linköping, någon? del 2

Leos och Vincents mamma: Ronja fick sin fjärde smakis idag, hon äter nästan en hel smakportion, fast vi började med majs- och potispuré, gröt är nästa grej vi ska prova, men man ska visst "köra in" varje sak ett tag innan man byter. Hon är väldigt förtjust och smaskar i sig iallafall. Hon fyllde 4 månader igår.

dinana: Jordgubbar, vad gott, vad sugen jag blev nu. De vi har i trädgården räcker nog inget vidare långt, nästan så jag är benägen att traska bort till ica och köpa en liter till efterrätt.. =)

• Elphaba

Cia: Ett jättegrattis till lilltjejen :D Äntligen kom hon alltså ut :) Är också liksom Snobben79 nyfiken på hur stor hon var :)

• Elphaba

Vilket skrämskott, och vad drygt att det tog sån tid..
    Men vad skönt att allt gick bra till slut, hur mår du nu? Rosenskimrande, eller börjar du dimpa ner i verkligheten? :)

• Elphaba
    Cia80 skrev 2008-07-17 19:44:18 följande:
    Elphaba,Känner mig helt mörbultad där nere. Gör ont att sitta, men toabesöken funkar så det är skönt.Är trött, men otroligt lycklig!
    Kan trösta dig med att det faktiskt går över :) Precis samma garanti där som att bebis alltid kommer ut ur magen på ett eller anat vis :P Trött är man dock fortfarande efter fyra månader - trots att lillsnuttan sover 8-9 timmar i sträck varje natt, det är en stor omställning, men en sådan man inte skulle vilja vara utan :)
  • Elphaba

Skorpan08: Nyfiken bara, varför skaffar man en bumbo? Är det för att träna nacken/ryggen/sittförmågan? Har aldrig sett något sådant innan.

• Elphaba

Skorpan08: Vart ställer man bumbon då när man äter? På bordet skulle kännas väldigt vanskligt tycker jag..?

Fru Tzoanidis: Man ska ha en morgontrött hund helt klart, min går aldrig upp eller ut före 10-11 frivilligt, och muttrar om man försöker få henne att gå ut tidigt (typ 7-8) för att man ska iväg någonstans. Jätteskönt, och sån har hon i princop alltid varit också :)
    ÄL-schemat på FL stämmer ju aldrig riktigt, det är ju så himla individuellt från person till person. Sexa på ni :D

Maria84: Är också ganska tagen av det där, även om jag inte kände henne så väl och bara träffat henne ett par gånger, det känns så ovekligt att man aldrig kommer stöta på henne något mer, eller få ett pling på msn.. Hon gjorde så mycket bra så det blir så väldigt svårt att förstå att hon är borta :(

• Elphaba

Sitter med lite myror i baken och överväger att börja träna, på egen hand är rätt trist, och det skulle vara kul att komma ut och träffa lite folk och frigöra lite positiva endorfiner. Någon som tränar eller tänkte börja träna någonstans inne i stan?

Fru Tzoanidis gjorde väl det på typ Nautilus har jag för mig, finns det nån mer som tränar/tänkt träna inne i stan (inte för att jag dissar dig Fru Tzoanidis:) ?

• Elphaba

Apipoulai: Känns inte som om man har så mycket att tillägga i en fyrasidors rätt intern off-topic-diskussion, liksom. Men i den här tråden har det en tendens att hända rätt ofta, då avvaktar man bara ett tag tills man har något att säga, i ämnet eller något annat ämne. Själv föredrar jag att ta sådana diskussioner i gästbok/msn:)

Svar på tråden Linköping, någon? del 2